عسگری: نظارت نامحسوس در هفته‌های پایانی دروغ محض است/ با اصفهانیان درگیری ندارم

رئیس دپارتمان داوری گفت: نظارت کمیته هشت نفره به صورت نامحسوس در هفته‌های پایانی دروغ محض است.

عسگری: نظارت نامحسوس روی داوری در هفته‌های پایانی دروغ محض است/ با اصفهانیان درگیری ندارمحسین عسگری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: استعفا از دپارتمان داوری حتی به صورت شفاهی را تکذیب می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود شما با عصبانیت به طور شفاهی از دپارتمان استعفا داده‌اید، گفت: مگر استعفای شفاهی هم وجود دارد؟ اطمینان داشته باشید اگر به این نتیجه برسم که بودنم‌ به ضرر جامعه داوری است و کمکی نمی‌توانم بکنم، به طور حتم بدون استعفا خواهم رفت اما تا زمانی که فدراسیون من را بخواهد با قدرت در دپارتمان به کارم ادامه خواهم داد.

وی در پاسخ به سوالای مبنی بر اختلافات با فریدون اصفهانیان‌ که در محافل داوری مطرح شده است افزود: به هر حال هر جای  اختلاف نظر وجود دارد اما در نهایت همه برای ‌ یک هدف تلاش می‌کنند.

**با اصفهانیان درگیری ندارم

وی افزود: به هیچ عنوان درگیری لفظی و اختلاف شخصی با اصفهانیان ندارم من شاید با اصفهانیان بر سر خیلی از مسائل اختلاف نظر داشته باشم؛ اما درگیری  شخصی نداریم، ما در مورد مسائل مختلف به بحث و گفت‌وگو می‌پردازیم و در نهایت به اتفاق نظر می‌رسیم و هر چه که هست کار کمیته داوران و جامعه‌داوری انجام می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال‌ که چرا وظیفه چنین داوری لیگ برتر و آزادگان از شما سلب شده است افزود: در این مورد حالا صحبت نمی‌کنم چون ممکن است حاشیه ایجاد شود. آخر فصل به طور مفصل در مورد این موضوع صحبت می کنیم، فقط این را بگویم که در انتخاب داوری یک بازی ممکن است اصفهانیان یک گزینه را انتخاب کند و من یک گزینه دیگر را انتخاب کنم اما در نهایت با یکدیگر به بحث و تبادل می پردازیم و به یک جمع‌بندی دست پیدا می‌کنیم.

**صفیری بهترین گزینه برای ریاست دپارتمان داوری است

وی در پاسخ به جایگزینی اسماعیل صفیری در ریاست دپارتمان داوری خاطر نشان کرد: صفیری یکی از بهترین گزینه‌ها برای ریاست دپارتمان داوری است، زیرا هم به زبان انگلیسی خوب مسلط است و هم سابقه درخشانی در زمینه‌ی داوری دارد اما باید از وی پرسید آیا می‌تواند محل سکونت خود را تغییر دهد یا نه؟ صفیری در اصفهان سکونت دارد و کارمند است لذا بعید می‌دانم که بتواند محل زندگی خود را تغییر دهد.

شایعاتی در مورد ماشین مدل بالا از وی در محافل مطرح شده است، عسگری در پاسخ به این سوال گفت: این افراد دوست دارند با آبروی انسانها بازی کنند فقط من یک سوال از حاشیه سازان دارم مگر من فقط از داوری ارتزاق می‌کنم که بخواهم در مورد یک ماشین جوابگو باشم.

انتهای پیام/

برچسب ها: هشت ، تیم ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار