چمران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

قانون تکلیف نهایی رضا زاده را مشخص کرده است/انتقاد چمران به حضور هم زمان نماینده مردم در مجلس و فدراسیون

رئیس شورای شهر گفت: قانون تکلیف نهایی رضا زاده را مشخص کرده است و هیچ شائبه‌ای در این زمینه وجود ندارد و انتقاد بنده از حضور همزمان نماینده مردم در مجلس و فدراسیون است.

قانون تکلیف نهایی رضا زاده را مشخص کرده است/انتقاد چمران به حضور هم زمان نماینده مردم در مجلس و فدراسیونمهدی چمران رئیس شورای شهر در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه قانون تکلیف نهایی رضا زاده را مشخص کرده است اظهار کرد: قانون باید در نهایت تکلیف نهایی را مشخص کند که به صراحت نظر خود را اعلام کرده و حضور همزمان رضا زاده در شورا فدراسیون مشکلی ندارد.


وی افزود: از نظر قانون شورا شغل محسوب نمی‌شود چرا که هیچ قانون ساختاری و ردیف بودجه، پاداش، دیگر تسهیلات برای آن در نظر گرفته نشده است. و از سوی دیگر ریاست فدراسیون نیز به دلیل عدم اعتبار بودجه و ساختار سازمانی نیز شغل محسوب نمی‌شود و قانون نیز این مسئله به صراحت اشاره کرده است.


رئیس شورای شهر در ادامه گفت: این مسئله تنها اختصاص به شورای شهر تهران ندارد بلکه در کل کشور 120هزار نفر در شورا مشغول به فعالیت هستند و ساعتی از زندگی خود را صرف همین امر می‌کنند و باید در نهایت تکلیف نهایی این مسئله مشخص شود تا زحمت این افراد نیز به هدر نرود.


چمران با انتقاد به  مسئله مشابه در  مجلس شورای اسلامی اشاره  کرد: انتقاد من به حضور همزمان نماینده مجلس که اتفاقا (نمایندگی شغل محسوب می‌شود) در فدراسیون تیر اندازی است که چرا که به آن مسئله اشاره‌ای نمی‌شود و حضور همزمان شخصی در شورا و فدراسیون را مورد انتقاد قرار می‌دهند چرا که رسیدگی به این امر در اولویت است با توجه به اینکه نماینده‌گی در مجلس شورای اسلامی به عنوان شغل محسوب می‌شود و باید قبل از مسئله رضازاده به آن رسیدگی شود.


انتهای پیام/

 

برچسب ها: مجلس ، فدراسیون ، فعالیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار