مدیر دفتر مشاوره مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور از اجرای طرح غربالگری سلامت روان، ویژه معلمان خبر داد وگفت: در صورت موافقت وزارت آموزش و پرورش این طرح اجرایی خواهد شد.

اجرای طرح غربالگری سلامت روان ویژه معلمانبه گزارش خبرنگار رفاهی باشگاه خبرنگاران ، مهدی میرمحمد صادقی ،؛ مدیر دفتر مشاوره مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور در نشست خبری که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: سازمان بهزیستی کشور به سلامت روان جامعه کارگری توجه ویژه‌ای دارد که در این راستا خط مشاوره  43945 راه‌اندازی کرده تا به این وسیله بتواند به این قشر و خانواده‌های آنها خدمات مشاوره‌ای ارائه دهند.

وی ادامه داد: غربالگری در حوزه سلامت روان یکی از موضوعات مهم در حوزه پیشگیری است بطوری که با اجرا طرح غربالگری اضطراب در مهدکودک‌ها می‌توانیم گام‌های موثری در جهت پیشگیری از اضطراب برداریم.

وی با اشاره به اینکه در سال 93 ، 50 هزار نفر در مراکز مشاوره دولتی با قیمتی بسیار کنم از خدمات مشاوره سازمان بهزیستی بهره‌مند شدهند افزود: در سال 93  ، 1 میلیون نفر با صدای مشاور 1480 تماس داشتند که از این میان 400 هزار نفر توانسته‌اند از خدمات این سازمان بهره مد شوند.

میرصادقی ادامه داد: سازمان بهزیستی کشور به 200 مرکز مشاوره تخصصی (اعم از کلینیک تخصصی، روان‌درمانی و ..) مجوز ارائه کرده است.

مدیر دفتر مشاوره مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور، در پایان تصریح کرد: سازمان بهزیستی کشور در نظر دارد، طرح غربالگری سلامت روان ویژه معلمان را راه‌اندازی نمایند که در صورت موافقت وزارت آموزش و پرورش این طرح راه‌اندازی خواهند شد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: شهر ، رفاه ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار