رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بدون شک روز سه‌شنبه مجمع هیت رئیسه فوتبال با حضور کارلوس کی‌روش برگزار خواهد شد.

سرپرستی تیم ملی گروهی اداره می‌شود/کارهای مالیاتی کی‌روش در حال انجام شدن است
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی کفاشیان در جمع خبرنگاران در خصوص سرپرستی تیم ملی به صورت گروهی اداره می‌شود و باید عنوان کنم که هنوز فرد خاصی تعیین نشده است و نکاتی که در رسانه‌ها مطرح شده بود صرفا یک نوع گمانه زنی بوده است.

وی در ادامه افزود: بحث سرپرستی تیم ملی در یکی دو روزه آینده معلوم می‌شود.

دلیل فدراسیون فوتبال در مورد مصاحبه روز گذشته اسدی نیز عنوان کرد: روز گذشته در مصاحبه دیروزی منظورش این بوده که اطرافیانی که در فدراسیون فوتبال حضور دارند نمی‌توانند در مورد کی‌روش صحبت یا حرفی بزنند.

وی در مورد اینکه سرپرستی تیم ملی هبورت گروهی اداره خواهد شد تصریح کرد: در مورد سفرهای خارجی که مسئول تعیین می‌شود کارهای دیگر مربوط به تیم ملی یک مسئول و هماهنگی و بازی‌های دوستانه نیز یک مسئول تعیین خواهد شد در واقع کارها گروهی پیش می‌رود.

کفاشیان در مورد تعیین مجمع هیت رئیسه گفت: باید عنوان کنم که مجمع هیت رئیسه فوتبال روز سه شنبه با حضور کارلوس کی‌روش برگزار می شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص بازی دوستانه در استامبول ترکیه گفت: هنوز چیزی در این مورد مشخص نیست و ما در حال انجام مذاکرات هستیم.

وی در مورد مالیات سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد: کارهای مالیاتی کی‌روش در حال انجام شدن است.

کفاشیان در مورد نشست امروز خاطر نشان کرد: جلسه بسیار خوبی بود در مورد کمیته فنی بازی‌های تیم ملی فعالیت کادر فنی و بازی‌های غرب آسیا به تبادل نظر پرداختیم که جلسه ثمر بخشی بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار