این باغچه‌های بانمک و دوست‌داشتنی!+ تصاویر

شما می‌توانید باغچه‌ای کوچک و بانمک در خانه خود داشته باشید، فقط کافی است به نمونه‌های زیر نگاهی بیاندازید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از مدآنلاین،گل‌ها و گیاهان نمایی زیبا در هر خانه ایجاد می‌کنند،  بخصوص هنگامی که در بخش باغ و باغچه حیاط  کاشته می‌شوند، اما در صورت نداشتن وقت  و جای کافی برای کاشت گیاهان چه می‌توان کرد؟ نگران نباشید، شما می‌توانید باغچه‌ای کوچک و بانمک در خانه خود داشته باشید. فقط کافی است به این نمونه‌هایی که مدآنلاین برایتان آماده کرده ،نگاه کنید.

- باغچه‌های مینیاتوری حلزون

شما می‌توانید با لاک حلزون، باغچه‌ای کوچک و درعین‌حال بانمک درست کنید. فقط به چند لاک تمیز حلزون، خاک تازه و چند ریشه گیاه زیبا نیاز دارید. خاک را داخل لاک ریخته و ریشه گیاهان خود را در داخل آن قرار دهید. بهتر است حلزون‌ها را نزدیک پنجره گذاشته و هفته‌ای یک‌بار به آنها آب دهید.هم آسان و هم بسیار زیباست.

- باغچه‌ای از چوب بلوط

ایده دیگر،استفاده از چوب‌های بلوط است. نکته قابل‌توجه، وجود صمغی در بلوط است که به‌راحتی به هر نقطه‌ای می‌چسبد .با این روش شما می‌توانید باغچه‌های کوچک خود را حتی روی یخچال بچسبانید. فقط باید نور طبیعی به آنها بتابد و در صورت پلاسیدگی، خاک آن را عوض کرد.

- باغچه‌ای از جنس فنجان‌ها!    

 

                      

اگر دوست داشته باشید، می‌توانید باغچه خود را روی فنجان‌ها قرار دهید. فنجان‌ها هم تنوع زیادی دارند و هم بسیار چشمگیر هستند. کمی خاک داخل فنجان ریخته و گیاه موردنظرتان را داخل آن بکارید. با این روش، دکوری بسیار زیبا با نمای بهاری در خانه ایجاد کرده‌اید.

- باغچه در داخل لامپ

برای آن‌هایی که طالب دکوری آنتیک و لوکس هستند،ایده‌ای جدید داریم. همان‌طور که می‌بینید،این باغچه در داخل لامپ نمود پیداکرده است.ابتدا رشته‌های داخل لامپ را خالی کرده و سپس داخل آن را با خاک  و گیاهان زیبا پرکنید.هم روشی ساده است و هم نمونه‌ای بسیار شیک حاصل می‌شود.

 

انتهای پیام/
برچسب ها: گیاه ، خانه ، باغچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار