مرگ تدریجی رویای سرخ پایتخت

گلزنی به پرسپولیس زمانی افتخار سایر تیم‌ها بود اما حال تبدیل به زنگ تفریح لیگ شده است و این یعنی مرگ تدریجی یک رویا برای آنهایی که عاشق پرسپولیس اند.

مرگ تدریجی رویای سرخ پایتخت
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم فوتبال پرسپولیس در قالب هفته 27 لیگ برتر به مصاف سایپا رفت و در نهایت به کسب یک امتیاز از این رقابت رضایت داد.

باشگاه پرسپولیس این روزها حال و روز خوشی ندارد و می‌توان به جرات گفت برای بقا در لیگ می‌جنگند تیمی که زمانی گل زدن به آن جزو افتخارات سایر باشگاه‌ها محسوب می‌شد، حال تبدیل به زنگ تفریح لیگ شده است و حتی کسب تک امتیاز توسط سرخ پوشان باعث دلگرمی هواداران می‌شود.

وضعیت باشگاه پرسپولیس به شرایطی رسیده است که تعدادی از تحلیلگران معتقدند با مشکلات مدیریتی و آمد و رفت 5 مدیر عامل در طول یک فصل، همین که تیم توانسته کور سوی بقا در لیگ برتر داشته باشند شبیه به معجزه است و اگر تیمی به غیر از پرسپولیس بود حتما از بین می‌رفت.

بس انضباطی های مکرر در گیری های نابهنگام بی تعصبی ها نسبت به نام پرسپولیس همه و همه دست به دست هم داده تا به این نتیجه برسیم که این آشی که برای پرسپولیس پخته شد با این همه آشپز بهتر از این هم نمی شود فقط نمیدانیم اگر این روند اداره پرسپولیس امروز و فردادر مزایده تکلیفش روشن نشود چه بر سر این تیم مردمی خواهد آمد ؟خدا می داند.

حمید درخشان یک طرف قضیه علی دایی در طرف دیگر برانکو و ژوزه و خیلی های دیگر از مدیران عامل بیشمار تا هیئت مدیره های نا همگون و متفاوت با اظهارات ضد و نقیض نحوه آمدن ها و شدن ها و غیره ...باز هم یک دنیا بی انضباطی  و آخرش هم رتبه ای که در شان نام پر طرفدار ترین تیم آسیا نیست.

امروز پاکت های خریداران تحویل شد و فردا در این باره تصمیم گرفته می شود اما هر چه هست تو را به خدا یکی فکر این بلا تکلیفی و تزلزل زلزله آسیا باشد این تیم  فقط یک تیم نیست میلیون ها دل است پشت این تیم  و رویای این دلها اسیر مرگ تدریجی است .

حال باید دید سرخپوشان پایتخت می‌توانند در لیگ بمانند و نتیجه آبرومندی در لیگ آسیا کسب کنند یا خیر؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
dariush
۱۰:۱۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
با این کار میخوان قیمت پرسپولیسو بیارن پایین مفت بخرن
آخرین اخبار