الیوت آبرامز: سیاست های اسرائیل روابط اسرائیلی ها را با آمریکا تیره خواهد کرد

الیوت آبرامز، مسئول خاورمیانه در شورای ملی امنیت کاخ سفید، سیاست های اسرائیل را تهدیدی برای روابط رژیم صهیونیستی با آمریکا دانست.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از هاآرتص، الیوت آبرامز، مسئول خاورمیانه در شورای ملی امنیت کاخ سفید، سیاست های اسرائیل را تهدیدی برای روابط رژیم صهیونیستی با آمریکا دانست. وی همچنین اظهار داشت سیاست های جدید اسرائیل مانعی برای به رسمیت شناختن دو کشور اسرائیل و فلسطین است.

الیوت آبرامز که همواره حامی اقدامات نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بوده اکنون در مقاله ای نسبت به موضع خود در خصوص نتانیاهو تجدید نظر کرده است. وی اظهار داشت اگر روند اسکان یهودی ها در شهرک های یهودی نشین – که پس از انتخاب نتانیاهو به نخست وزیری، روندی رو به کاهش داشته است – همچنان کاهش یابد تا پایان نخست وزیری وی، بسیاری از یهودی ها شهرک های یهودی نشین سرزمین های اشغالی فلسطین را ترک خواهند کرد.

آبرامز خاطر نشان کرد در صورت ادامه روند رو به کاهش شمار ساکنان شهرک های یهودی نشین، تشکیل دو کشور مجزا غیر ممکن خواهد شد. وی در ادامه علام کرد: «اکنون وقت آن رسیده است که نتانیاهو مشکل شهرک های یهودی نشین را بپذیرد و برای به رسمیت شناخته شدن دو کشور اسرائیل و فلسطین در جهان تلاش کند.»  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار