صادق پور: پیش بینی می شود تیم استقلال هم خریدار داشته باشد

عضو هیات مدیره تیم فوتبال استقلال گفت : این احتمال وجود دارد که تیم استقلال هم در بحث واگذاری خریدارانی داشته باشد

صادق پور: پیش بینی می شود تیم استقلال هم خریدار داشته باشدرضا صادق پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص جلسه امروز با طیب نیا وزیر اقتصاد و دارایی اظهار داشت :

اعضای هیات مدیره در خصوص بحث واگذاری با ابهاماتی رو به رو بودند که در جلسه امروز که با حضور طیب نیا وزیر محترم اقتصاد و دارایی برگزار شد درباره این مساله و موضوعات دیگر بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی بیان کرد : از بحث های مهم مطرح شده در جلسه امروز این بود اگر خصوصی سازی صورت بگیرد باشگاه چه اقداماتی را باید انجام دهد و از  طرفی دیگر اگر خصوصی سازی انجام نشود باشگاه چه برنامه هایی را برای فصل آینده خود در نظر بگیرد.

صادق پور عنوان کرد : این موضوعاتی بود که در جلسه امروز بین اعضای هیات مدیره ، مدیر عامل و وزیر اقتصاد و دارایی مطرح شد .وزیر اقتصاد و دارایی نیز آگاهی محیطی بسیاری به مساله بحث واگذاری داشتند و به طور دقیق و منظم مباحث را برای اعضای هیات مدیره مطرح و تشریح کردند و تمام نگرانی هایی که برای اعضای هیات مدیره پیش آمده بود را برطرف کردند.
 
رییس آکادمی باشگاه استقلال افزود : با توجه به پیش بینی های صورت گرفته این احتمال وجود دارد که در روزهای آتی به هر جهت واگذاری سرخابی ها صورت بگیرد و با توجه به شرایط موجود دو باشگاه استقلال وپرسپولیس تعیین و تکلیف شوند و از وضعیتی که پیدا کردند خارج شوند و بتوانند به شرایط ایده الی دست پیدا کنند .

وی بیان کرد :با توجه به پیش بینی های انجام گرفته احتمال دارد خریدارانی برای باشگاه استقلال هم وجود داشته باشد و باید بگویم که من فکر نمیکردم طیب نیا وزیر اقتصاد و دارایی به طور کامل به موضوع واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مسلط باشد اما با وی اطلاعات دقیق و خوبی را در اختیار ما قرار داد .همچنین طیب نیا جلسات مفید و کارشناسانه ای را در خصوص بحث واگذاری در حوزه وزارتخانه خود داشته و با مجلس ، اساتید فنی ورزشی نیز جلسات کیفی و قابل قبولی را برگزار کرده و زمان زیادی را صرف این مساله کرده است.
صادق پور افزود : امیدوارم با تفکر و روحیه ای که وزیر اقتصاد و دارایی در این جلسه نشان داد بتوانیم در آتی روزهای موفقیت هایی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه آیا اعضای هیات مدیره فعلی برای فصل آینده در باشگاه حضور خواهند داشت یا خیر بیان کرد : با توجه به مقررات و قوانین هیات واگذاری و آنچه را که هیات واگذاری مصوب خواهد کرد این اتفاق می تواند رخ بدهد .به طور حتم شرایط و آیین نامه ای نیز در خصوص این مساله وجود خواهد داشت اما امیدوارم آنچه که به خیر و صلاح سرخابی خواهد بود حالا چه با حضور اعضای هیات مدیره فعلی و یا با حضور اعضای هیات مدیره جدید برای این دو باشگاه رخ بدهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار