دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب در گفتگو با روزنامه الجمهوریه لبنان:

ایران آماده گفتگو با کشورهای حوزه خلیج فارس است

آیت الله محسن اراکی در گفتگو با روزنامه الجمهوریه لبنان اعلام کرد اختلافات ایران و عربستان به نقطه غیر قابل بازگشت نرسیده است.

ایران آماده گفتگو با کشورهای حوزه خلیج فارس استبه گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران،  آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفتگو با روزنامه الجمهوریه لبنان با بیان اینکه اختلافات ایران و عربستان به مرحله غیر قابل بازگشت نرسیده است اعلام کرد: ایران آماده است با کشورهای حوزه خلیج فارس گفتگو کند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب همچنین با بیان اینکه تهران آغوش خود را برای هر پیشنهادی که به حل مشکلات جهان اسلام و پایان اختلافات بپردازد باز می کند گفت: بحران یمن هنوز به بن بست نرسیده است و انتظار می رود  نشستی برای حل بحران این کشور برگزار شود.

وی گفت: کشورهای حوزه خلیج فارس در 8 سال جنگ، از صدام حسین حمایت کردند؛ با این وجود ایران تمامی این مسائل را به فراموشی سپرد و در اظهارات رهبران ایران، سخنی از انتقام به میان نیامد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب همچنین گفت: در عالم سیاست، هیچ نقطه ای نیست که بدون بازگشت نباشد و عقلا همیشه معتقدند بازگشت از اشتباه، مسیر صحیح است. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار