وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با داوران بخش بین الملل جشنواره فجر دیدار کرد

دکتر "علی جنتی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراهی "حجت الله ایوبی" رییس سازمان سینمایی با داوران بخش های سینمای سعادت و جلوه گاه شرق سی و سومین جشنواره فیلم فجر دیدار و گفت وگو کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با داوران بخش بین الملل جشنواره فجر دیدار کرد به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، "علی جنتی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه "حجت الله ایوبی" رییس سازمان سینمایی با حضور در خانه همایش – محل استقرار کاری داوران بخش سینمای سعادت و جلوه گاه ویژه سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، با هیات داوران این دو بخش به صورت جداگانه دیدار و گفت وگو کرد. 

"فابیو تستی" بازیگر ایتالیایی و یکی ازداوران بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر در این دیدار به"جنتی"  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کیفیت برگزاری جشنواره شما و رعایت اصول و مسائل حرفه ای من را به وجد آورد و اعتراف می کنم این رویداد از جشنواره رم نیز جلوتر است. 

وزی ارشاد در ادامه از بخش های خانه همایش بازدید کرد. 

"خانه همایش" به همت بخش خصوصی و به مدیریت مهندس "محمد عبداللهی" اخیرا در منطقه الهیه تهران و همزمان با سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار