طلایی در یکصد و چهل و هشتمین جلسه شورای شهر مطرح کرد؛

رسانه‌ها جدا از شورا نیستند/عذرخواهی کمترین کاری است که می‌توان انجام داد

عضو شورای شهر گفت: رسانه‌ها جدا از شورا نیستند و باید این مسئله بررسی شود و اعضای خواستار پیگیری این مسئله در کمیسیون حقوقی شورا هستند.

عذرخواهی کمترین کاری است که می‌توان انجام داد.

به گزارشخبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، مرتضی طلایی در حاشیه یکصد و چهل و هشتمین جلسه علنی شورای شهر و در جمع خبرنگاران با اشاره به اظهارات اخیر عضو شهرداری اظهار کرد: ادبیات به کار گرفته شده قابل قبول نیست و از شخصی مثل آقای گیل‌آبادی که تحصیل کرده علوم ارتباطات هستند، انتظار نداشتیم و بهترین کار این است که وی عذرخواهی کند.

وی ادامه داد: توهین به شورا یا رسانه هیچ فرقی نمی‌کند و باید از هردو عذرخواهی کند.

طلایی در ادامه با اشاره به پیگیری این مسئله تصریح کرد: از کمیسیون حقوقی شورا خواستیم مسئله را بررسی کند و اگر این قضیه اثبات شود که مخاطب شورا بوده است، صلاحیتی برای ادامه فعالیت ایشان در پست مدیریت وجود ندارد.

عضو شورای شهر با اشاره به تغییر موضع این مدیر شهری عنوان کرد: یکشنبه شب از سوی وی اظهار شده که مخاطب من رسانه‌ها بوده‌اند اما رسانه از شورا جدا نیست و این اظهار نظر قابل قبول نیست و رسانه‌ها نیز حق دارند از شان خود دفاع کنند.

طلایی گفت: قالیباف فایل صوتی را در اختیار شورا قرار داده تا این مسئله کارشناسی شود.

اظهار کرد: حداقل کاری که می‌شود در این زمینه انجام داد، این است که عذرخواهی کنند چرا که توهین به اصحاب رسانه و اعضای شورای شهر هیچ فرقی نمی‌کند و باید در نهایت عذر خواهی کنند.

وی تاکید کرد: این ادبیات در شان مدیران و مسئولان ارشد شهری نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار