دبیر کل حزب اسلامی کار گفت: دولت در کار احزاب دخالت کند امر خوبی نیست و رقابت بین احزاب امر خوبی بوده و بنده با تشکیل خانه احزاب مخالف هستم.

دولت نباید در کار احزاب دخالت کند / رقابت احزاب امری ضروری است
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، حسین کمالی دبیر کل حزب اسلامی کار در نشست هم اندیشی معاون سیاسی وزیر کشور با احزاب که عصر امروز (سه شنبه) در سالن در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد با بیان اینکه، دولت در کار احزاب دخالت کند امر خوبی نیست، اظهار کرد:رقابت بین احزاب امر خوبی بوده و بنده با تشکیل خانه احزاب مخالف هستم. 

وی تصریح کرد: باید کاری کنیم تا گردش نخبگان به شکل مسالمت آمیز شکل بگیرد و احزاب برنامه محور در این امر مشارکت داشته باشند و با نظرات مختلف خود در امر گردش نخبگان سهیم باشند. 

کمالی ادامه داد: اگر بنشینیم و اجازه دهیم دولت برای ما تصمیم بگیرد دیگر نمی‌توان گفت که ما حزب هستیم و ما احزاب هستیم که باید دولت را عوض کنیم نه اینکه اجازه دهیم دولت برای ما تصمیم بگیرد. 

ویدبیر کل حزب اسلامی کا افزود: هر رئیس‌جمهوری که در ایران به قدرت می‌رسد ابتدا احزاب را نفی می‌کند و خود را جدای از احزاب و گروه می‌داند و می‌گوید که من به هیچ حزب و گروهی وابسته نیستم که این خود ضعف است. 

کمالی تصریح کرد: فردی می‌آید وعده وعیدهایی را به مردم داده و پستی را در کشور برعهده می‌گیرد و در دوره خود نمی‌تواند هیچ کاری انجام دهد و مردم نیز نمی‌دانند که باید از چه کسی پاسخ دریافت کنند و این احزاب هستند که باید با برنامه وارد کار شده و به مردم پاسخ‌گو باشند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: توسعه سیاسی امر مهمی است و برای توسعه سیاسی ابتدا باید توسعه نیروی انسانی حاصل شود که این امر به عهده احزاب است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار