سکه‌هایی که با اعتراض پرید!/سر سرمربی‌ها بی‌کلاه ماند

برگزاری مراسم تقدیر از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و جهانی و اعلام پاداش قهرمانان و مربیان برای وزارت ورزش دردسرساز شده است.

سکه‌هایی با اعتراض پرید!/سر سرمربی‌ها بی‌کلاه ماند
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بعد از پایان بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد پاداش قهرمانان و مربیان به زودی پرداخت خواهد شد البته به جز پاداش بازی‌های آسیایی جوایز معوقه سال‌های 91و 92 نیز قرار بود همزمان در یک مراسم به ورزشکاران پرداخت شود؛اما این مراسم به دلیل فوت آیت الله مهدی کنی برگزار نشد.

تاخیر در اهدای پاداش‌ها هر چند جلوه نامناسبی داشت اما در نظر گرفتن مقدار جوایز برای سرمربیان و مربیان هم در نوع خود سوال برانگیز شد.

در حالی که برای مدال آوران طلا،‌ نقره و برنز جوایز 150، 70 و 40 سکه در نظر گرفته شده بود در مقابل به سرمربیان و مربیان موفق تعداد 30و 20 سکه اهدا شد.

این در حالی است که با اعلام این مبلغ حتی تعدادی از این مربیان نسبته به مقدار اعلام شده به طور متناسب برای همه مربیان معترض بودند.

اما داستان از جایی رقم خورد که بعد از برگزاری مراسم تقدیر از مدال‌آوران و مربیان در نامه‌ای رسمی مربیان کاراته،‌ تکنوندو و کشتی نسبت به جوایز نابرابر درمقابل زحماتشان به وزارت ورزش معترض شدند.

برای بازی‌های آسیایی گوانگجو سرمربیان ومربیان 100 و 60 تعداد سکه دریافت کرده‌اند و آنها معترض شدند بر اساس کدام آیین‌نامه تعداد 100 به 30 و 60 به 20 سکه کاهش یافته است.

حالا هم وزارت ورزش و جوانان پاداش سرمربیان معترض را به دلیل این اعتراض پرداخت نکرده و به مربیان هم همان 20 سکه را داده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار