دبیری:

از برنامه های کی‌روش حمایت می کنیم/هفته آینده تیم ملی امید آنالیز می‌شود

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم در جلسه بعدی هیئت رئیسه که قرار است در مشهد برگزار می شود در خصوص تیم امید نیز تصمیمات لازم اتخاذ شود.

از برنامه های کی‌روش حمایت می کنیم/هفته آینده تیم ملی امید آنالیز می‌شودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شهرام دبیری در گفتگو با رادیو در خصوص اینکه آیا کی‌روش، نکونام را به عنوان دستیار خود در تیم ملی پذیرفت یا خیر اظهار داشت: کارلوس کی‌روش در جلسه روز گذشته گزارشی را در خصوص عملکرد و همچنین برنامه های خود را تا سال 2018 اعلام و اراده دادند از طرفی دیگر کی روش به سوالاتی که برخی از اعضای هیات مدیره نیز داشتند به صورت شفاف پاسخ داد.
 
وی بیان کرد: کی‌روش، پیشنهاد کرد که جواد نکونام به عنوان دستیار در تیم ملی فعالیت کند به گفته کی‌روش همچنین نکونام کلاس های مربیگری را گذرانده و قرار است در کلاس های دیگری شرکت کند، کی روش در دیگر صحبت های خود عنوان کرد که نکونام سال ها کاپیتان تیم بوده و قدرت رهبر بالایی دارد به همین خاطر می تواند در تیم ملی کمک کند.
 
دبیری در خصوص اینکه پیروانی را هیات رئیسه پیشنهاد داده یا کی‌روش افزود: قبل از جلسه روز گذشته کفاشیان در خصوص سمت مدیر اجرایی تیم ملی با پیروانی صحبت‌هایی را انجام دادند و این مسئله مطرح شد و کی‌روش نیز قبول کرد که پیروانی به عنوان مدیر و رابط تیم ملی و فدراسیون به فعالیت بپردازد.
 
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص تیم ملی المپیک افزود: امیدوارم در جلسه بعدی هیات رئیسه که قرار است در مشهد برگزار شود در خصوص تیم ملی المپیک نیز تصمیماتی اتخاذ شود.
 
دبیری در خصوص برنامه های آینده تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: کی‌روش برنامه های خود را تا سال 2018 ارائه کرده و قرار بر این شد برنامه ها توسط مسئولان مطالعه شود و  سعی کنیم به صورت کامل از برنامه های سرمربی تیم ملی حمایت کنیم و تا آنجایی که برنامه‌های کی‌روش به لیگ فوتبال کشورمان صدمه نزد و قابلیت اجرایی داشته باشد حداکثر تلاش خود را به کار بگیریم تا برنامه ها صورت بگیرد چرا مسئله پشتیبانی حمایت وظیفه ما خواهد بود و امیدوارم پشتیبانی خوبی از تیم ملی کشورمان داشته باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
اگر تیم ملی را دوست داریم باید از کی روش حمایت کنیم
آخرین اخبار