ساری؛

نقش مهم کارگران در توسعه کشور

کارگران نقش بسزایی در توسعه کشور دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در مراسم بزرگداشت کارگر به مناسبت هفته کارگر گفت: کارگر واژه مقدسی است که مفهوم آن همراه با کار، تلاش ، رنج و زحمت است،رنجی که در ازای آن روزی حلال و فرزندان شایسته برای خانواده کارگر به ارمغان می آورد.

یونسی افزود: در معرفت دینی ما آمده که خداوند مبدأ کار و کارگر است و بعد از آفرینش انسان که اشرف مخلوقات است به خود آفربن گفت و البته کار شایسته و پاک سرمنشأ همه ارزش ها و فضیلت هاست و در دین اسلام کار شایسته ؛ عبادت محسوب می شود و جوهره انسان ها را با کار می سنجند.

به گفته معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران،با توجه به فرموده پیامبراکرم (ص) خداوند آن مؤمنی را دوست می دارد که با زور بازوی خویش به دنبال بدست آوردن رزق و روزی حلال برای خانواده اش است و شما کارگران زحمت کش از این جنس و از این تبار هستید.

یونسی افزود: کار کردن تنها برای خلاصی از فقر نیست ؛ هر چند یکی از اثرات کار کردن رهایی از مشکلات مالی نیز هست ولی در حقیقت کار موجب عزت ، شخصیت ، رشد و تعالی عقل و همچنین حرکت انسان به سمت کمال می شود .

وی یادآور شد: اهمیت و نقش کار وکارگر در جهان آنقدر بالاست که یک روز را بعنوان روز کارگر اختصاص دادند لذا باید از تلاش ها و مجاهدت های این قشر پاک و شریف قدردانی شود .

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: کارگران از شریف ترین صنف ها و تشکل هایی هستند که در قبل از انقلاب برای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش های بسیاری کردند و همچنین در دوران جنگ و دفاع مقدس ؛ من خود شاهد بودم که در بهشهر دسته دسته از کارگران کارخانه های چیت سازی ، بهپاک و دیگر کارگاه ها و کارخانه ها داوطلبانه به جنگ رفتند و به شهادت رسیدند یا آزاده و سربلند به ایران اسلامی بازگشتند و قطعا اینها از تبار صالحان هستند.

انتهای پیام/س
برچسب ها: ساری ، کارگران ، نقش ، توسعه ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.