وکلای ملت ضمن محکومیت آل‌سعود در ممانعت از کمک‌رسانی به مردم یمن؛

سردمداران عربستان با این اقدامات جنایتکارانه، ننگ هر دو جهان را برای خود خواهند خرید/ اختصاص حقوق یک ماهه 185 نماینده به مردم یمن

عضو هیئت رئیسه، بیانیه محکومیت آل سعود در ممانعت از کمک‌رسانی به مردم مظلوم و ستمدیده یمن که توسط همه نمایندگان به اتفاق امضا شده است را در صحن علنی قرائت کرد.

سردمداران عربستان با این اقدامات جنایتکارانه، ننگ هر دو جهان را برای خود خواهند خرید/ اختصاص حقوق یک ماهه 185 نماینده به مردم یمنبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در صحن علنی امروز بیانیه محکومیت آل سعود در ممانعت از کمک‌رسانی به مردم مظلوم و ستمدیده یمن که توسط همه نمایندگان به اتفاق امضا شده است، قرائت شد. 

 متن این بیانیه به شرح زیر است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم 


رژیم جنایتکار آل سعود که بیش از یک ماه است با کمک و دستور آمریکا  و رژیم صهیونیستی مردم یمن را بی‌رحمانه بمباران می‌کند، چهره واقعی خود را به جهان اسلام نشان داده است.

کشتار بی‌رحمانه زنان، کودکان و مردم بی‌گناه و بی‌دفاع یمن و از بین بردن تأسیسات زیربنایی این کشور اسلامی، تکرار جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه را یادآوری می‌کند و سردمداران رژیم عربستان را تبدیل به جنایتکاران جنگی کرده است که روزی باید در یک دادگاه بین‌المللی محاکمه شوند.

سردمداران عربستان باید بدانند با این اقدامات جنایتکارانه، شکست سرنوشت محتوم آنها خواهند بود و ننگ هر دو جهان را برای خود خواهند خرید.

در این میان جمهوری اسلامی ایران از روز اول بحران اعلام کرده بود که این بحران راه‌ حل نظامی ندارد و باید از طریق گفت‌وگوی یمنی یمنی حل شود.

برای التیام دردهای جانکاه مردم مظلوم یمن جمهوری اسلامی ایران اقدام به ارسال کمک‌های انسانی کرد که رژیم بی‌منطق آل سعود روز گذشته با بمباران فرودگاه‌های یمن اجازه فرود به هواپیما و رساندن کمک‌های ملت ایران به مردم مظلوم یمن را نداد.

ما نمایندگان ملت بزرگ ایران ضمن محکومیت شدید این اقدام ضد انسانی از صلیب سرخ جهانی و هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قویا خواستاریم که به فریاد ملت مظلوم یمن برسند و اجازه ندهند که دیکتاتوری آل سعود به این نسل‌کشی ادامه دهد.

در پایان از خلبانان شجاع و همه کسانی که برای کمک به مردم مظلوم یمن، جان خود را به خطر انداختند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

گفتنی است، 185 نفر از نمایندگان مجلس حقوق یک ماه خود را بابت کمک به مردم مظلوم یمن اختصاص دادند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: زنان ، اقدامات ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار