خلیفه: سرمربی دانشجویان در المپیک کره هستم/ تکواندوکاران دانشجو هفته آینده انتخابی می زنند

سرمربی تیم تکواندو دانشجویان با بیان اینکه هدایت این تیم را برای المپیک کره برعهده دارد، گفت: رقابت های انتخابی تیم ملی سه شنبه 15 اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود.

سیدنعمت اله خلیفه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره حضور تیم دانشجویان در بازیهای المپیک دانشجویان در کره جنوبی عنوان کرد: برای اعزام تیم دانشجویان به المپیک کره دوشنبه 14 اردیبهشت ماه وزن کشی مدعیان برگزار می شود و مسابقات انتخابی نیز روز سه شنبه 15 اردیبهشت ماه در خانه تکواندو تهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: برای پیکارهای انتخابی تیم ملی نفرات اول و دوم هر وزن مسابقات کشوری دانشجویان دعوت دارند. تکواندوکاران برتر ار دانشگاه آزاد اسلامی، ‌دانشگاه سراسری، دانشگاه علوم پزشکی،‌ دانشگاه پیام نور و دانشگاه علمی کاربردی در رقابت های انتخابی شرکت می کنند، ضمن آنکه بعد از مسابقات جهانی روسیه نیز تعدادی از ملی پوشان به جمع اردونشینان دانشجو اضافه می شوند.

سرمربی تیم تکواندو در مورد اردوهای آماده سازی این تیم گفت: بعد از رقابت های انتخابی تیم ملی بلافاصله اردوهای تدارکاتی تیم دانشجویان آغاز می شود که این اردوها در تهران خواهد بود اما هنوز مکان آن مشخص نیست و امکان دارد در خانه تکواندو تهران برگزار شود.

او با بیان اینکه قراردادش با مسوولان تربیت بدنی دانشگاه برای سرمربی گری تیم تمدید شده است،‌تصریح کرد: برای المپیک کره که در تاریخ 13 تا 23 تیرماه برگزار می شود، رضا ایمانزاده نیز به عنوان مربی در کنار تیم قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار