مسابقات اهداف پروازی جام جهانی قبرس

عزیزیان رکورد تراپ دوتایی ایران را شکست

نماینده کشورمان در رشته تراپ دوتایی، صبح امروز، به میدان مسابقات جام جهانی قبرس رفت و در کنار تیراندازان مطرح دنیا در حالی به رقابت پرداخت که توانست رکورد این رشته را در ایران جابه جا کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی اهداف پروازی کشورمان با تنها یک نماینده در رشته تراپ دوتایی، مسعود عزیزیان به مصاف ۵۵ حریف قدرتمند جهانی خود رفت.
 
این رقابتها در قبرس درحالی ادامه دارد که امروز در رشته تراپ دوتایی در ۵ راند ورزشکاران به رقابت پرداختند و در نهایت تنها ملی پوش کشورمان در این رشته پس از جدال با قهرمانان جهان، توانست از مجموع ۱۵۰ امتیاز ۱۳۳ امتیاز گرفته و در رده بیست و هفتم جهان قرار گیرد.
 
اما این نتایج در شرایطی رقم خورد که براساس تغییر قوانین از سال ۲۰۱۳ در رشته تراپ دوتایی ، مسعود عزیزیان توانستند با امتیاز ۱۳۳ و با شکستن رکورد امیرچاووشی در بازی های آسیایی اینچئون که امتیاز ۱۳۱ را گرفته بود رکورد رشته تراپ دوتایی کشورمان را جابه جا کند.
 
در این رشته، کشورهای ایتالیا،گواتمالا، ایتالیا، انگلستان، چین و سوئد توانستنتد به ترتب وارد فینال این رقابتها شوند.
 
لازم به ذکر است رکورد بلگراد ۲۰۱۱ عزیزیان با امتیاز ۱۴۳ مربوط به قوانین قبل از ۲۰۱۳ می باشد.
 
 مسابقات جام جهانی قبرس با حضور ۸۳کشور جهان از ۵لغایت ۱۴اردیبهشت ماه در قبرس برگزار می شود که نمایندگان کشورمان در دو رشته تراپ و تراپ دوتایی حضور دارند.


انتهای پیام/
برچسب ها: تیراندازی ، عزیزیان ، تراپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار