سرلشکر فیروزآبادی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

ابلاغ دستور فرمانده کل قوا برای تقویت بنیه دفاعی ارتش و سپاه

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از ابلاغ دستور فرمانده کل قوا درباره افزایش توان نظامی به فرماندهان در جلسه ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سرلشکر "سید حسن فیروزآبادی" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی در حاشیه مراسم روز معلم که در دانشگاه دفاع ملی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امام خامنه‌ای فرمانده کل قوا هستند و در مقام فرماندهی فرموده‌اند که نیروهای مسلح و دفاعی کشور باید آمادگی خود را بالا ببرند و این یک دستورالعمل است، من هم بلافاصله این دستور را به قرارگاه خاتم الانبیا اعلام کردم تا تبدیل به دستورالعمل و اجرایی کنند.

وی افزود: من این موضوع را در جلسه ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ و تفسیر کردم و همه ابعاد آن را نیز برای فرماندهان بیان کردم. ابعاد این مسئله این است که دفاع در برابر تهدید شکل می‌گیرد و اسرائیل، انگلیس و نظام سرمایه‌داری با اصل اسلام نابی که امام راحل به بشریت عرضه کرده، مخالف‌اند و به اسلام آمریکایی از نوع سعودی که وهابیت است، قائل هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: ما آمادگی نظامی خود را سال‌هاست که روز به روز اضافه می‌کنیم؛ فرمان آقا باعث شد من به فرماندهان نیروهای مسلح بگویم که در ماه رجب و شعبان ذکر و عبادت شما، افزایش توان نظامی است.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
پرتوان بادی نیروهای مسلح کشور جمهوری اسلامی ایران .
آخرین اخبار