رزمایش نیروی دریایی روسیه در آب‌های شمال

این رزمایش با حضور تعداد قابل‌توجهی از بخش‌های مختلف نیروی دریایی روسیه در منطقه مورمانسک واقع در شمال روسیه انجام می‌شود.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، رزمایش امروز "ناوگان شمال" نیروی دریای روسیه برای اجرای تمرینات وسیع دفاعی و سنجش میزان آمادگی نیروها در حفاظت از پایگاه‌های زیردریایی در منطقه شمال روسیه در حال جریان است.

 به گفته سخنگوی این ناوگان، نیروی دریایی منطقه در این سلسله از تمرینات، به‌دنبال کسب مهارت در مقابله با عملیات خرابکاری دشمن فرضی و حفاظت از زیرساخت‌های ساحلی است.

نیروهای شرکت‌کننده در رزمایش مذکور، از میان واحدهای ضد خرابکاری، یگان‌های زیردریایی، واحدهای ساحلی و نیروهای واکنش سریع هوادریا انتخاب شده‌اند. همچنین، کلیه هماهنگی‌های لازم میان مقامات شهر زائوزیورسک در منطقه مورمانسک و دفاتر منطقه‌ای سرویس امنیت فدارال، وزارت کشور، کمیته‌های ضد تروریسم، و وزارت وضعیت‌های فوق‌العاده روسیه انجام شده است.

در این رزمایش، انواع پهپاد، وسایل نقلیه بی‌سرنشین زیرسطحی، به همراه به‌کارگیری تاکتیک‌های جدید شناساییِ گروه‌های فرضی در عملیات خرابکاری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار