سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان:

ملی‌پوشان والیبالیست توان مالی برای خرید کفش ندارند/از جیب شخصی برای تیم ملی هزینه کردم

محمد ترکاشوند گفت: برخی از ملی‌پوشان برای خرید کفش تمرینی پول کافی ندارند از جیب شخصی برای رفع کمبودهای تیم هزینه کردم.

ملی‌پوشان والیبالیست توان مالی برای خرید کفش ندارند/از جیب شخصی برای تیم ملی هزینه کردممحمد ترکاشوند سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی والیبال با محدودیت مالی مواجه است مشکلات مالی اردوهای تیم ملی را لغو کرده است.

وی ادامه داد: بودجه فدراسیون محدود است. جذب حامی مالی برای پشتیبانی از تیم‌های ناشنوایان مشکل است توجه مسئولان توجه و حمایت‌های لازم به تیم‌های ناشنوایان در کشورمان انجام نمی‌دهند.

ترکاشوند اظهار داشت: بعضی از ملی‌پوشان والیبال از لحاظ مالی توان خریداری کفش برای انجام تمرین را ندارند ورزشکاران ناشنوا قشر متوسط و کم درآمد جامعه هستند باید حمایت شوند.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: به عنوان سرمربی تیم برای حفظ و تقویت تیم ملی و رفع کمبودهای ملی‌پوشان حتی از جیب شخصی‌ام نیز هزینه کردم تمام تلاشمان را برای ارتقا سطح فنی ملی‌پوشان و رفع کمبودهای تیم ملی انجام دادیم.

وی اظهار داشت: برای حفظ و پشتیبانی از تیم ملی باید ارگان و مجموعه‌های مختلف در ورزش ناشنوایان سرمایه‌گذاری کنند و تیم‌های تحت پوشش فدراسیون را حمایت مالی کنند.

*تیم ملی به جوان‌گرایی نیاز دارد

ترکاشوند گفت: تیم ملی والیبال ناشنوایان از بازیکنان با تجربه و با میانگین سنی بالا تشکیل شده است.

وی ادامه داد: انجمن و اعضا کادر فنی باید با کشف استعدادهای جدید و پرورشی جوانان در تیم ملی جوانگرایی انجام دهند.

ترکاشوند اظهار کرد: کشف استعداد‌های جدید در رشته والیبال نیاز به برگزاری مسابقات و فراخوان دارد مشکلات مالی رفع از استعدادیابی شده است ازاین رو تیم ملی با میانگین سنی بالا مواجه است.

*امکان‌ برگزاری دیدار با تیم ملی جوانان نیست

وی ادامه داد: والیبالیست‌های کشورمان در سطح فنی بسیار بالایی قرار دارند تفاوت عملکرد بازیکنان ناشنوا با والیبالیست‌های کشورمان بسیار است از این بابت امکان برگزاری بازی‌های دوستانه با تیم ملی والیبال جوانان کشورمان وجود ندارد.

ترکاشوند افزود: انجمن و اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ناشنوایان مسیر دشوار و سختی را برای تشکیل تیم ملی پرقدرت و تقویت والیبالیست‌های ناشنوا در پیش دارند با برنامه‌ریزی‌های مستمر و منظم می‌توانیم به آینده والیبالیست‌های ناشنوا و تیم ملی امیدوار بود.

*والیبالیست‌های ناشنوا از لیگ محروم هستند

سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان گفت: والیبالیست‌های ناشنوا علاوه بر مشکلات مالی فراوان متاسفانه از حضور در باشگاه و برگزاری لیگ نیز بی‌بهره هستند مشکلات شنوایی وگفتاری والیبالیست‌های ناشنوا نیز عامل دیگر در مسیر پیشرفت آنها است.

سرمربی تیم ملی اظهار داشت: تعداد ورزشکاران ناشنوا در کشور محدود است همه ناشنوایان به فعالیت در رشته والیبال تمایل ندارند. از این رو رشد و پیشرفت این رشته در کشور با مشکلات بسیاری مواجه است البته با حمایت وتوجه مسئولان ورزشی کشور می‌توان مسیر پیشرفت والیبالیست‌ها را هموار کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار