آمار و ارقام جدید از افزایش تخلفات و جرائم جنسی در میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در چند سال گذشته حکایت دارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی‌وی، آمار و ارقام جدید نشان می دهند تخلفات و جرائم جنسی در میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در چند سال گذشته افزایش چشمگیر داشته است.

هفته نامه ارتش رژیم صهیونیستی موسوم به باماهان (Bamahane)، به نقل از دادستان نظامی این رژیم گزارش داد: اتهامات مطرح شده مبنی بر ارتکاب جرائم جنسی در ارتش از سال 2012 میلادی تاکنون دو برابر شده است.

اودی بن الیزر، دادستان کل ارتش رژیم صهیونیستی، این موضوع را «پدیده ای بسیار دردناک» دانسته و گفته است: « نظامیان اهمیت این موضوع را درک نمی کنند.»

این نشریه هفتگی همچنین نوشت سی و پنج درصد از این پرونده ها به « نقض حریم شخصی» مربوط می شود که تا حدی شامل جمع آوری و به اشتراک گذاریِ «تصاویر مخاطره آمیز» با استفاده از نرم افزارهای انتقال پیام است.

دادستان رژیم صهیونیستی همچنین در ماه مارس از افزایش چشمگیر اعلام جرم در پرونده های تخلفات و جرائم جنسی در ارتش این رژیم خبر داد.

سال گذشته نیز دادستانی رژیم صهیونیستی موارد اعلام جرم علیه سربازان و افسران نظامی ارتش این رژیم به اتهام تخلفات جنسی را سی و هفت مورد اعلام کرد که بیانگر 40 درصد افزایش نسبت به سال 2013 بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار