پایان مسابقات 16 میلیون تومانی جایزه بزگ اصفهان:

نداف با غلبه بر برترین تنیسور ایران قهرمان شد

حمید رضا نداف عنوان قهرمانی رقابت های تنیس جایزه بزرگ جام ( گز نیوشا ) را از آن خود کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ پس از یک هفته رقابت تنیسورها در مسابقات جایزه بزرگ اصفهان جام ( گز نیوشا) ، حمید رضا نداف و فرشاد طلاور هر ۲ از اصفهان در دیدار پایانی به مصاف یکدیگر رفتند تا تکلیف تنیسور قهرمان مشخص شود.

در ادامه این رقابت ها این ۲ تنیسور در خانه تنیس ملل به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان نداف موفق شد با نتیجه ( ۳-۶ و ۶-۷ ) در مجموع ۲ بر صفر مقابل حریف خود به برتری برسد و عنوان قهرمانی را تصاحب کند و حمید رضا آل یاسین و حسام یزدی نیز مشترکا سوم شدند.

همچنین پیش از این با برگزاری دیدار پایانی بخش ۲ نفره، فرشاد طلاور و حمید رضا نداف با پیروزی ( ۳-۶ و ۲-۶ ) مقابل شهاب راطق و حمید رضا آل یاسین قهرمان شدند و  تیم ۲ نفره حسام یزدی و حامد یزدی و تیم کاوه ادیبی و  محمد کارگران نیز مشترکا عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

مراسم اختتامیه این رقابت ها با حضور علی اصغر غمناک رئیس سازمان لیگ تنیس کشور، فرشاد صفتی رئیس کمیته تیم های ملی ، فرشاد طلاور دبیر هیئت تنیس استان اصفهان و بازیکنان در زمین های خانه تنیس ملل برگزار و در پایان مبلغ ۱۶ میلیون تومان به نفرات برتر اهداء شد.

یاد آور می شود: مدیریت مسابقات بر عهده احسان عسگری بود و سام صدری به عنوان سرداور و علی غفرانی ، سهیل صدری ، احسان رحیمی، دامون صفایی ، مجید راهنما و منصور روستا زاده  نیز به عنوان داور در این دوره از رقابت ها حضور داشتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نداف ، تنیس ، رقابت ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار