مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان؛

هفت هزار مشترک جدید به شبکه جمع آوری فاضلاب بندرعباس افزوده می‌شود

تا پایان امسال ۷ هزار مشترک به جمع مشترکان شبکه جمع آوری فاضلاب بندرعباس اضافه می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس حسین خادمی افزود: اکنون ۱۳۵ هزار مشترک معادل ۷۵ درصد جمعیت از شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر بندرعباس بهره‌مند هستند که تا پایان سال به ۱۴۲ هزار مشترک می‌رسد.

وی گفت: تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان برای شبکه جمع آوری و تأسیسات فاضلاب بندرعباس هزینه شده است و برای تکمیل آن به ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است که در صورت تخصیص اعتبارات سالیانه، ۹۰ درصد این طرح تا پایان سال ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد.  

مدیر عامل آب و فاضلاب هرمزگان  افزود: امسال ۱۵ میلیارد تومان برای اجرای ۳۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب این شهر پیش بینی شده است.

خادمی گفت: امسال عمده عملیات لوله گذاری شبکه جمع آوری فاضلاب در غرب بندرعباس ،مناطق جنوب بلوار سیدجمال الدین اسدآبادی ، شهید بهشتی، پشت شهر و امیرآباد انجام می‌شود.

وی افزود: در شش ماه نخست امسال پروژه تصفیه خانه شهر میناب و در نیمه دوم  سال نیز تصفیه خانه شهر رودان به بهره برداری می رسد. مدیر عامل آب و فاضلاب هرمزگان  گفت:طرح مسکن مهر طولای جزیره قشم  نیزدر حال اجراست که تصفیه خانه فاضلاب آن تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

خادمی از بازسازی و تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر بندرعباس خبر داد و افزود: امسال ۶۰ درصد از اعتبارات آبفا به تکمیل این پروژه اختصاص می یابد.
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.