سید محمد بطحایی گفت: آن دسته از مطالبات فرهنگیان که مربوط به وجوه پرداخت نشده ماه های گذشته است به زودی پرداخت می شود .

سید محمد بطحایی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: بخش دیگر مطالبات فرهنگیان مربوط به رفع تبعیض میان معلمان و کارکنان دیگر دولت است که تلاش می شود به تدریج این تبعیضها کم شود.

وی تصریح کرد: مشکلات بحق معلمان را پیگیری می کنم اما باید توجه داشت که با توجه به مشکلات اقتصادی موجود، رفع این مسائل نیاز به زمان بیشتری دارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش  اظهار داشت: ما به دنبال بهبود وضعیت موجود هستیم و معلمان با خویشتنداری، ما را در تحقق این امر کمک می کنند.

بطحایی درباره بیمه طلایی فرهنگیان نیز گفت: هر هزینه ای که برای بیمه فرهنگیان پرداخت می شود نیمی از آن را همکار فرهنگی و نیمی را دولت پرداخت می کند.

وی افزود: تاکنون یک نوع بیمه داشتیم اما پیشنهاد ما این است که 4 بسته بیمه ای را ارائه کنیم تا همکار فرهنگی هر کدام را خواست انتخاب کند.

وی گفت : با شرکت های بیمه گذار در این زمینه در حال مذاکره هستیم و تا آخر اردیبهشت، این چهار بسته، نهایی و ابلاغ می شود.

وی همچنین در خصوص طرح رتبه بندی معلمان گفت: طرح رتبه بندی معلمان در آخرین جلسه سال 93 در هیات وزیران به تصویب رسید که این طرح چند روز پیش در آموزش و پرورش ابلاغ شد و هم اکنون به دنبال انجام کارهای طرح رتبه بندی شاخص های معلمان هستیم.

وی تصریح کرد: رتبه بندی را بر اساس وظایف معلمی و شایستگی های آنان در نظر می گیریم و این طرح از اول مهر امسال اجرا می شود. 

انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
براهوئی
۱۲:۵۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
سلام همکار گرامی طبقه پایه که اول فروردین اضافه شد چرا طبقه تشویقی که امید پیشرفت همکار بود حذف شد اگر غیر قانونی حذف شده جناب وزیر دستور فرمایند تا دوباره در احکام ثبت شود جون اکثر به اتفاق همکاران از این موضوع رنجیده خاطر شده اند نیاز به همت دستور جنابعالیاست/
Iran (Islamic Republic of)
افشار
۰۹:۰۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۴
چقدر باید جریمه دیرکرد قسط پرداخت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
رحمانی
۱۷:۳۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام،انشاالله معوقات منتقلین از کلانشهرها که از سال 87 باقی مانده است را هم پرداخت می کنید!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
ما نمی دونیم چطور مطالباتی ایت که چیچوقت تموم نمی شه در مدریه ما که هیچ کداممان مطالبه ای نداریم
-
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
کی هفته آینده