حاجی پور:

بد شانس نبودم مدال جهانی داشتم/باید گذشته را جبران کنم

ملی پوش وزن 59 کیلو گرم تیم کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا معتقد است بد شانسی باعث شده از رسیدن مدال جهانی محروم شود.

محسن حاجی پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود:در مسابقات جهانی 2011 استانبول در حالی که آمادگی بسیار خوبی داشتم و به اعتقاد کارشناسان و مربیان از شانس های کسب مدال بودم اما قرعه بدشانسی و به دلیل عدم قرار گرفتن مقابل نماینده  رژیم صهیونیستی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین باعث شد نتوانم عنوانی را تصاحب کنم.

وی با اشاره به تعدد کشتی گیران مدعی در سبک وزن تصریح کرد:در هر صورت با توجه به این که تعداد مدعیان پوشیدن دوبنده تیم ملی در وزن نخست بسیار زیاد است شانس رسیدن به این مهم کم  می شود در نتیجه باید از فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را برد که متأسفانه تاکنون   بدشانسی و در برخی اوقات هم بی تجربگی باعث شده نتوانم آنطور که باید نقش آفرینی کنم.

دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا درباره وضعیت فعلی خودش اظهار داشت:با توجه به تمریناتی که پشت سر گذاشتم هم اکنون هم از نظر فنی و جسمی و هم به لحاظ روحی و روانی شرایط بسیار ایده آلی دارم و مطمئن باشید با خوشرنگترین مدال از رقابت های قهرمانی آسیا به ایران باز خواهم گشت البته به شرطی که دوباره دچار بد شانسی نشوم.

حاجی پور در خاتمه با بیان این که باید گذشته را جبران کند عنوان کرد:شرایط سنی ام به گونه ای است که هم اکنون به پختگی لازم رسیده ام و از این پس همه تلاشم را به کار می گیرم تا در پایان هر رقابتی جای هیچ پشیمانی و افسوسی باقی نماند. 

رقابت های کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا روزهای 15 تا 20 اردیبهشت ماه در شهر دوحه پایتخت قطر برگزار می شود که مسابقات وزن 59 کیلو گرم فرنگی روز شنبه (19 اردیبهشت ماه) خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، قرمانی آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار