در صفحات اجتماعی روزنامه‌های کشور، موضوع‌های ازدواج در راهرو‌های مجازی، واگذاری توزیع بسته های امنیت غذایی به کمتیه امداد و بهزیستی و رازگشایی یک جنایت پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات باشگاه خبرنگاران؛در صفحات اجتماعی روزنامه‌های کشور، موضوع‌های ازدواج در راهرو‌های مجازی، واگذاری توزیع بسته های امنیت غذایی به کمتیه امداد و بهزیستی و رازگشایی یک جنایت پیگیری شد.

روزنامه ایران جایگاه خاصی در میان مردم دارد و صفحه حوادث و شوک آن به ماجراهای مختلفی می پردازد که مخاطبان زیادی هم دارد، این روزنامه امروز در صفحه شوک به موضوع رازگشایی از جنایتی که در پی آن مردی 52 ساله با گلوله کشته شده است پرداخت.

در این مطلب می‌خوانیم؛ نعمت تاجر 52 ساله بابلی در باغ پرتغال با دو گلوله به قتل رسید و جسدش در زیر خروار‌ها خاک مدفون شد. جسد این مرد در حالی پیدا شد که برادرش ادعا می‌کرد قاتل تیر انداز را می‌شناسد. این مرد تیرانداز در تحقیقات مقدماتی ادعا کرد از ماجرای قتل مرد 52 ساله هیچ اطلاعی ندارد اما وقتی در بازرسی از مخفیگاه وی تفنگ شکاری که برای قتل مورد استفاده قرار گرفته بود پیدا شد، ناچار لب به اعتراف گشوده و اختلاف مالی را دلیل این اتفاق دانست. همچنین روزنامه ایران در صفحه حوادث خود به موضوع‌های قتل مادر مهربان به دست خواستار سمج، ردپای یک دختر در جنایت پارک لاله، راز دزدان عیانی در طرح خودرو‌های لوکس، دردسر عاشق پیشگی باج‌گیر برای دختر 16 ساله و... پرداخته است.

اما روزنامه جام جم در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع ازدواج در راهرو‌های مجازی پرداخته است. در این گزارش به موضوع گسترش سایت‌های همسریابی ایرانی در چند سال گذشته  اشاره کرده است. نویسنده در این گزارشبه آماری جالبی هم اشاره کرده که در حال حاضر 300 سایت غیراخلاقی و غیرقانونی همسریابی در کشور فعالیت می‌کنند که ادامه این موضوع فاجعه‌ای بزرگ برای بنیان خانواده، نسل جوان و آینده است.

روزنامه همشهری وابسته به شهرداری تهران در صفحه جامعه خود از موضوع واگذاری توزیع بسته های امنیت غذایی به کمتیه امداد و بهزیستی خبر داده است. این خبر را نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرده و گفته که لازم است تا دولت بسته ها را به تناسب افراد تحت پوشش در اختیار این دستگاه ها قرار دهد.

فرج الله عارفی در این خبر تاکید کرده که دولت باید از تجربه تلخ خود در خصوص توزیع سبد کالا درس بگیرد.

توزیع سبد کالا که قرار بود مرهمی بر درد خانواده های نیازمند باشد با بی برنامه انجام شدن باعث ناراحتی مردم و حاشیه های فراوانی شد.

روزنامه هفت صبح ؛ در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع ثبت شرکت و افتتاح حساب‌های جعلی شگرد کلاه برداران فراری، پرداخته که فرد ناشناسی با سوء استفاده از مدارک دیگران اقدام به افتتاح حساب در بانک‌های مختلف از جمله افتتاح حساب در بانک شعبه خیابان 17 شهریور کرده و اقدام به دریافت دست چک و صدور ده‌ها فقره چک‌های بلامحل کرده است.

اعتماد بیش از حد برخی از افراد به سودجویان و زود باوری آن‌ها این چنین مشکلات و معضلات را بوجود می آورد.

همچنین روزنامه هفت صبح، امروز (دوشنبه) به موضوع‌های رکورد مسکن وارد چهارمین سال شد، دولت ائتلافی در بریتانیا، آینده‌ای سیاه به روایت توطئه و دنیای سرمایه داری، پرداخته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار