هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا؛

برتری فولاد مقابل لوکوموتیو در دیداری تشریفاتی / الاهلی با شکست تراکتورسازی راهی مرحله بعد شد

تیم های فوتبال تراکتور سازی و فولاد دو نماینده کشورمان در یک بازی تشریفاتی به مصاف حریفانشان رفتند، فولاد مقابل لوکوموتیو به برتری رسید و تراکتورسازی مغلوب الاهلی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه  خبرنگاران، هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حالی روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود که تنها تیم‌های فوتبال نفت و پرسپولیس دو نماینده کشورمان شانس صعود به مرحله بعد را دارند.

تیم های فوتبال تراکتور سازی و فولاد دو نماینده کشورمان در یک بازی تشریفاتی به مصاف حریفانشان رفتند، فولاد مقابل لوکوموتیو به برتری رسید و تراکتورسازی مغلوب الاهلی شد.

**فولاد خوزستان 1 - لوکوموتیو ازبکستان 0 

 تیم فوتبال فولاد خوزستان در یک بازی تشریفاتی امروز ساعت 20:35 در ورزشگاه غدیر اهواز‌ پذیرای تیم فوتبال لوکوموتیو‌ ازبکستان است. شاگردان اسکوچیچ با شکست یک بر صفر مقابل السد قطر به قعر جدول گروه C سقوط کردند آنها پس از سه تساوی در دور رفت، مرحله برگشت را هم با دو باخت آغاز کردند تا با تنها 3 امتیاز در رده چهارم گروه Cقرار  گیرند و هیچ شانسی برای صعود به مرحله بعد نداشته باشند.

در آن سوی میدان ، تیم فوتبال لوکوموتیو ازبکستان هم با شکستی که مقابل الهلال متحمل شد، شانس صعود به دور دوم را از دست داد تا دیدار این دو تیم به جدال دو قعرنشین‌ تبدیل شود و برنده آن تنها جایگاه سومی خود را تثبیت کند.

گفتنی است: تیم‌های فوتبال الهلال و السد در همین گروه در ورزشگاه‌ ملک فهد‌ مقابل هم قرار خواهند گرفت.

ترکیب تیم فوتبال فولاد:
 
علی سلیمی، لئوناردو مساریچ، احمد آل نعمه، بهمن کامل، امید خالدی، مهدی بدرلو، چاگو، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، محسن مسلمان و آلوز نانگ

دیدار دو تیم از ساعت 20:35 آغاز شد.

این دیدار با توجه به حذف فولاد خوزستان و لوکوموتیو ازبکستان جنبه تشریفاتی داشت و تاثیری در وضعیت دو تیم در جدول مسابقات نمی‌گذاشت.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت.

بهمن جهان تیغ در دقیقه 89 نخستین گل را برای فولاد به ثمر رساند.

این دیدار با برتری فولادی ها به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه هم السد قطر و الهلال عربستان به مصاف یکدیگر رفتند که الهلال موفق شد با نتیجه 2 بر یک پیروز شود.

بدین ترتیب الهلال با 13 امتیاز در رده اول، السد قطر با 10 امتیاز در رده دوم،  فولاد خوزستان با 6 امتیاز در رده سوم جدول و لوکوموتیو با 4 امتیاز در قعر جدول قرار گرفتند. 

** الاهلی امارات 3 - تراکتور سازی 2

 دو تیم فوتبال الاهلی امارات و تراکتور سازی امروز ساعت 20 در ورزشگاه الرشید دوبی به مصاف  یکدیگر رفتند.

تراکتور سازی با یک تساوی خانگی مقابل الاهلی عربستان و شکست خانگی برابر نسف قارشی در دور برگشت تنها یک امتیاز کسب کرد و با 4 امتیاز در قعر جدول گروهِD قرار دارد.

 با توجه به دو شکست تراکتور در برابر نسف قارشی 7 امتیازی، نماینده کشورمان دیگر شانسی برای دومی گروه نیز نخواهد داشت و این بازی برایش تشریفاتی خواهد بود.

 در آن سوی میدان، تیم فوتبال الاهلی امارات بر خلاف تیم تراکتور سازی برایش این مسابقه اهمیت زیادی دارد چرا که در صورت برد در این بازی و شکست نسف قارشی برابر حریفش می‌تواند به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا شود.

ترکیب تیم فوتبال تراکتورسازی:
 
عیسی اندوی، شهریار شیروند، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، محمد ایرانپوریان،  احمد کامدار، شاهین ثاقبی، پوررحمت‌الله، مهرداد بایرامی،‌ فرید کریمی و سامان نریمان جهان در این دیدار به میدان می‌روند.

دیدار دو تیم از ساعت 20 آغاز شد.

مهرداد بیرامی در دقیقه 21 نخستین گل را برای تراکتورسازی به ثمر رساند.

نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر تراکتورسازی به پایان رسید.

اورتون ریبریو در دقیقه 58 گل تساوی را برای الاهلی به ثمر رساند.

سامان نریمان جهان در دقیقه 65 دومین گل را به ثمر رساند.

احمد خلیل بازیکن الاهلی امارات در دقایق 78 و 89 گلهای دوم و سوم الاهلی را وارد دروازه تراکتور کرد تانتیجه بازی 3 بر 2 به سود این تیم عربستانی به پایان برسد.

این دیدار با برتری الاهلی به پایان رسید.

در گروه چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا الاهلی عربستان با 12 امتیاز به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کرد. الاهلی امارات با 8 امتیاز و به دلیل عملکرد بهتر در دیدار مسقتیم مقابل نسف قارشی توانست به مرحله بعد صعود. کند. نسف قارشی با 8 امتیاز در رده سوم قرار گرفت و تراکتورسازی با 4 امتیاز قعرنشین گروه شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار