شهردار منطقه 22 در مراسم تجلیل از کارگران نمونه منطقه اعلام کرد:

امروز با پایبندی به کار و فعالیت است که توانسته ایم در مقابل تحریمهای دشمنان ایستادگی کنیم/ تجلیل از کارگران نمونه شهردار منطقه 22

شهردار منطقه 22 در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری منطقه گفت: سرمایه هر کشوری به کار و گردانندگان آن است و اگر موضوع کار در جایی بی اهمیت شمرده شود، آن کشور هیچ پیشرفتی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار شهري باشگاه خبرنگاران مولایی شهردار منطقه 22 در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداري منطقه اظهار كرد: کار جوهره هر انسان برای خوب زیستن و خوب تلاش کردن است و سرمایه هر کشور، کار و گردانندگان آن هستند. اگر همیشه به کار از زاویه اعتقادی نگاه کنیم، می فهمیم که اگر امروز توانسته ایم با ایستادگی و مقاومت، تحریمهای مختلف را تاب آورده و خم به ابرو نیاوریم، تنها دلیلش پایبندی به کار و فعالیت است.

 وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به اینکه کار لازمه وجودی هر جامعه ای است، افزود: فرا رسیدن روز جهانی کارگر تنها برای این نیست که از کارگران تشکر و قدردانی شود، بلکه بیشتر به این منظور است که یادآوری شود کار و تولید در هر جایی برای ما ارزشمند است. داشتن وجدان کاری اصل فعالیت و کار است و اگر به آن پایبند باشیم، نتیجه فعالیت با چندین برابر کیفیت عرضه خواهد شد. کار جوهره زنان و مردان ماست. زمانی مقاومت اسلحه بدست گرفتن و دفاع از مرزها و کیان کشور بود اما امروز سلاح ما کار است. 

شهردار منطقه 22 در پایان سخنان خود با تقدیر از کار و تلاش همکارانش در حوزه های مختلف خطاب به تمامی کارکنان شهرداری منطقه ادامه داد: منطقه در حال توسعه است و شکوفایی اش نتیجه تلاش و کوشش شماست. شما با تلاش و کوشش تان چرخ اقتصاد را به حرکت وا می دارید، تولید کار، منابع و سرمایه می کنید و همین تولیدات است که موجب ناامیدی دشمان کشور می شود. وظیفه همه ما بعنوان سرباز ولایت این است که تلاش کنیم با کار و فعالیت، دشمنان را به ضلالت بکشیم. هرجامعه ای که تلاش و کوشش در آن باشد، هرگز شکست نمی خورد. 

در پایان این برنامه که با مداحی و مولودی خوانی همراه بود، از 30 نفر از کارگران برگزیده و نمونه شهرداری منطقه 22 تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار