شیراز؛

فارس میزبان مسابقات بین المللی رالی خاورمیانه

تمام تجهیزات برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات بین المللی رالی خاورمیانه آماده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ مهرماه 93 مسابقات رالی بین المللی شیراز برگزار شد و ناظران فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی با تایید این مسابقات میزبانی مرحله سوم رالی خاورمیانه را به ایران و شهر شیراز دادند.

و اکنون اردیبهشت ماه 94 ، در فاصله 2 روز مانده تا آغاز رسمی مرحله سوم رالی خاورمیانه همه چیز برای برگزاری هر چه بهتر این رقابتها آماده است.

دانشور مسئول اجرایی مسابقات رالی خاورمیانه می گوید: تمام مسیرها چک شده و آماده برگزاری مسابقه است تجهیزات و دستگاههایی که نیاز برای برگزاری این مسابقات است همه آماده شده است.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات 20 تیم شرکت کرده اند 14 تیم داخلی و 6 تیم خارجی از قطر، لبنان، امارات، کویت، عمان و ترکیه، همچنین یک شرکت کننده خانم هم از آلمان داریم که تابعیت قطر را دارد ولی نقشه خوان آن ایرانی است و شرکت کنندگان داخلی هم از سر تا سر کشور در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند.

برترین رانندگان رالی دنیا به شیراز آمده اند از جمله این رانندگان ناصرالعطیه از کشور قطر است وی 10 بار در مسابقات خاورمیانه مقام نخست را کسب کرده و دو بار در داکار مقام اول را بدست آورده است.

دانشور بیان کرد: آغاز اصلی مسابقات رالی خاورمیانه روزهای هفدهم و هجدهم اردیبهشت ماه 94 در شیراز برگزار می شود.

وی افزود: شرکت کنندگان صبح 16 اردیبهشت ماه تست فنی خواهند داشت و 8 شب نیز مراسم افتتاحیه نمادین مسابقات است که در دروازه قرآن اجرا می شود.

این مسئول ادامه داد: راننده ها تا پانزدهم اردیبهشت ماه در مسیرها رفته و با مسیر آشنا می شوند.

آغاز این مسابقات از تخت جمشید و نقطه پایانی آن رودخانه خشک آباده طشک است.


انتهای پیام/ا


برچسب ها: فارس ، میزبان ، مسابقات ، رالی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.