بنی گانتز: در جنگ آینده با لبنان و غزه مساجد و مهد کودک‌ها را هم ویران می‌کنیم

رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی تهدید کرد این رژیم در جنگ‌های آینده با لبنان و غزه، مساجد و مهدکودک‌ها را هم ویران خواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری «النشره»، «بنی گانتز» رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی تهدیدکرد: «ما در جنگ آینده مساجد، مهدکودک‌ها و خانه‌های غیرنظامیان را در روستای الخیام لبنان و نوار غزه ویران خواهیم کرد، زیرا پایگاه‌های شلیک موشک هستند و نمی‌توان آن‌ها را مکان‌های غیرنظامی دانست.» 
 
گانتز در سخنرانی خود در همایشی درباره قوانین جنگ در بیت المقدس افزود: جنگ آینده برای نوار غزه بد‌تر از جنگ قبلی خواهد بود که ارتش اسرائیل آن را «صخره سخت» نامگذاری کرده بود. 

وی درباره روستای «خیام» لبنان -- که بر روی تپه جبل عامل و مشرف بر بلندیهای اشغالی جولان قرار دارد -- اعلام کرد: «خانه‌های مسکونی در الخیام پر از موشک است و افراد هم در خانه‌ها زندگی می‌کنند. آیا کسی می‌تواند بگوید باید آن‌ها را از یکدیگر جدا کرد؟ بنابراین گزینه‌ای در برابر ما به جز هدف قرار دادن همه آن‌ها وجود ندارد.» 

وی مدعی شد: پس شما هرگز نباید بگویید که مسجد یا مهد کودکی هدف قرار گرفت، زیرا در واقع آن ها پایگاه‌های شلیک موشک هستند. 

رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: اسرائیل هیچ سودی در جنگ با غزه و لبنان ندارد و فقط می‌خواهد از خود دفاع کند. اسرائیل از روابط نزدیک بین حزب الله با دولت و ارتش لبنان آگاهی دارد. دولت لبنان مسئول تحولات در مرزهای شمالی ماست و حزب الله روستاهای منطقه را به پایگاه‌هایی برای شلیک موشک و اجرای عملیات خود تبدیل کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۰:۴۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
اتفاقا لبنان و غزه و... منتظر همچین بهانه هایی هستند تا به جای زدن پایگاهها و یا زدن نزدیکی آنها ، مراکز هسته ای و شهرها را بزنند و اسرائیل بشه تماممممممم !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
البته فکر نمی کنیم شما تا ان موقع زنده باشید از این غلط ها بکنید ما با یاری خدا شما غاصبان را در هم می کوبیم ما خدا را داریم
Germany
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
حمله نمی کنند زیرا حزب الله قوی تر از گذشته شده و فقط 100 هزار موشک داره که میتونه باهاش اسرائیل رو شخم بزنه تازه در حال حاضر حزب الله تو جنگ با داعش تسلیحاتی رو به دست آورده که تا قبل از این یک دهم این را هم نداشت و از سلاح هایی استفاده میکرد که ما خیلی وقت هست آنها را کنار گذاشتیم در جنگ پیش رو نیروی هوایی اسرائیل هم صدمه خواهد دید
United States of America
ناشناس
۰۰:۵۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
شماره معکوس برای حذف رژیم صهیونیستی آغازشده است
مرگ براسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
اسراییل اگه چنین غلطی بکنه ایندفعه نوبت مرم اسراییله که ا‌واره بشن
آخرین اخبار