دعوت نامه آیان از مرادی به سوء برداشت‌‌ها خاتمه داد

تاماش آیان رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری رسما از علی مرادی برای حضور در کنگره جهانی دعوت کرد.

آیان از مرادی برای حضور در کنگره جهانی وزنه برداری دعوت کردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در حالیکه بیش از این شنیده ها حاکی از آن بود که میان علی مرادی و رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری بر سر یک سری مسائل رابطه سردی ایجاد شده و این مساله باعث ایجاد مشکلاتی برای وزنه برداری ایران می شود آیان رسما از علی مرادی برای حضور در کنگره جهانی دعوت کرد.
 
مرادی نیز بعد از انتخاب شدن به عنوان ریاست جدید فدراسیون اعلام کرد، که ما هیچ مشکلی با فدراسیون جهانی نداریم و در حال برقراری تعاملات دو طرفه هستیم همچنین در صحبتهای اخیرش گفته که بر خلاف بزرگنمایی ها من مشکلی با آیان ندارم و وی رسما مرا به کنگره جهانی وزنه برداری دعوت کرده است تا تعاملات را بیشتر کنیم.

**مرادی: رابطه صمیمی بین ایران و فدراسیون جهانی باعث رشد ورزنه برداری خواهد شد

رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان گفت: آیان رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری طی نامه ای از من برای حضور در کنگره جهانی دعوت به عمل آورده تا مذاکرات را بیشتر کنیم. 
 
علی مرادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبق گفته های قبلی ام که بیان کردم می خواهیم تعاملاتمان را با فدراسیون جهانی بیشتر کنیم کارهایی در این خصوص انجام دادیم و بر همین اساس برای مذاکرات بیشتر، آیان طی نامه ای رسما از من برای حضور در کنگره جهانی دعوت کرد. 
 
وی ادامه داد: این جلسه در ارتباط با رسیدگی به موارد تقویم بین المللی در سطح قاره ها و مسائل مربوط به المپیک 2016 ریو و مواردی از این قبیل برگزار می شود. 
 
وی در پاسخ به این سوال که این اختلافات از چه زمانی شروع شد بیان کرد: من نمی خواهم به گذشته برگردم اما آدرس های اشتباهی که از داخل انتقال پیدا می کرد منجر به سوء‌استفاده برخی کشورهای حوزه خلیج فارس شد و این مسائل باعث اختلاف نظر و در نتیجه سردی رابطه میان ما و فدراسیون جهانی شد. 
 
مرادی در ادامه اظهار داشت: این آدرس های اشتباه دیگر جایگاهی ندارد و فدراسیون جهانی تجدید نظرهایی در این باره انجام داده است. این سردی رابطه از طرف عرب‌ها ایجاد شد که برای 2 طرف یعنی فدراسیون جهانی وزنه برداری و ما مطلوب نیست. ما باید منافع ملی و منطقه ای خود را دوباره حفظ کنیم و آیان هم به طور حتم به دنبال حفظ این رشته در سطح جهان است و ایجاد رابطه صمیمی باعث از رفتم حاشیه ها و رشد و پیشرفت وزنه برداری ایران می شود.
 
علی مرادی تصریح کرد: کشورهای حوزه خلیج فارس این رابطه سرد را به نفع خودشان تمام می کنند زیرا تنها به دنبال پست و مقام هستند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری ادامه داد: نکته ای که قابل توجه است این است که در خلال روزهای گذشته که رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا و غرب آسیا در اردن بود برخی کشورها اعتراضاتی در این مورد کردند که این مسائل به هیچ عنوان برای فدراسیون جهانی مطلوب نیست زیرا باعث ایجاد اعتراض‌های مدیریتی می‌شود.

مرادی افزود: آیان حدود 40 سال برای حفظ و توسعه وزنه برداری تلاش کرده و دیدگاه‌های خوبی نیز در این رابطه دارد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: من به عنوان عضوی از فدراسیون به دنبال تعاملات بیشتر با فدراسیون جهانی هستم که وزنه برداری ایران رشد و توسعه زیادی پیدا کند.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار