با رشد 36 واحدی؛

بازار بورس جان تازه گرفت/ شاخص در نیمه کانال 64 هزار واحدی

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در ساعات اولیه معاملات امروز سه‌شنبه 15 اردیبهشت 94، با 36 واحد رشد به نیمه کانال 64 هزار واحدی نزدیک شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در ساعات اولیه معاملات امروز تعداد 84 هزار و 324 سهم اوراق بهادار به ارزش 165 میلیارد و 305 میلیون ریال در 11 هزار و 252 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در ساعات اولیه معاملات امروز با 36 واحد رشد به نیمه کانال 64 هزار واحدی نزدیک شد.

شاخص قیمت(وزنی-ارزشی) با افزایش 16 واحدی و شاخص کل(هم‌وزن) با افزایش 10 واحدی رسید.

نماد پربیننده معاملات امروز گروه پالایشی‌ها و بانکی‌ها هستند و بیشترین تاثیر را در شاخص نماد گروه بانکی‌ها و پتروشیمی مبین داشته است.

شاخص فرابورس نیز با روند مثبت 0.60 واحدی به 727 واحد رسید.

نمادهای پربیننده معاملات فرابورس شامل پالایشی‌ها و فولادی‌ها هستند و بیشترین تاثیر را در شاخص نماد مارون و جم داشته است.

روند مثبت در حالی امروز در تالار شیشه‌ای شکل گرفت که روز گذشته شاخص با ریزش بیش از 600 واحدی به کانال 64 هزار واحدی سقوط کرده بود و انتظار می‌رفت با ابلاغ کاهش نرخ سود زودتر و بیش‌تر از این‌ها شاهد روند صعودی در بازار سرمایه باشیم.

اما روند رشد امروز که پس از دو هفته در تالار شروع شده در صورت تداوم می‌تواند روزنه‌ امیدی برای سهامداران در جهت رشد باشد.

و این در حالی است که کارشناسان بازار سرمایه بر این باورند که روند منفی این روزهای بورس غیر از انتظار نبوده و سهامداران نباید با ورود به صف فروش و افزایش هیجانات این روند را تشدید کنند.

امید است این رشد حدود 40 واحدی تدوام داشته باشد تا باز هم شاهد رونق در بازار سرمایه باشیم.


انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، ارزش ، سهم ، اوراق ، فولاد ، پالایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار