مهدی شهسوار خبر داد:

برگزاری دوره‌های یکساله حفظ قران در موسسه بیت‌الاحزان/مهلت ثبت نام دوره‌های تابستان تا 31 اردیبهشت

مدیر روابط عمومی موسسه قرآنی بیت‌الاحزان گفت: افراد 15 – 22 ساله پس از موفقیت در دوره‌های روخوانی و روانخوانی به دوره‌های حفظ یکساله قرآن کریم و تفسیر راه می‌یابد.

مهدی شهسوار در گفت‌وگو با خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران با اشاره به فعالیت موسسه فرهنگی قرآنی بیت‌الاحزان، اظهار داشت: این موسسه قرآن و فرهنگی دارای 140 شعبه در 12 استان کشور از جمله تهران بوده و فعالیت قرآنی انس شامل دوره های روخوانی ، روانخوانی و تدبیر برای سنین نونهال تا بزرگ‌سالان برگزار می شود.



وی بیان کرد: در این مدارسی که به صورت شبانه‌روزی اداره می‌شود دوره های حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم برای افراد 15 – 22 سال و کسانی که به دوره‌های روخوانی و روانخوانی مسلط بوده می‌توانند در این مدارس ثبت نام کنند.

مدیر روابط عمومی موسسه قرآنی بیت الاحزان ادامه داد: روند راهیابی افراد به دوره‌های حفظ یکساله کل قرآن کریم پس از مصاحبه و آزمون با برگزاری دوره 40 روزه آزمایشی و در صورت موفقیت به دور نهایی خواهد بود.

وی تصریح کرد:  از فعالیت‌های فرهنگی این موسسه می توان به قرائت زیارت عاشورا هر پنجشنبه و همچنین مراسم های تولد و شهادت اهل بیت ،اشاره کرد.

شهسوار در پایان خاطر نشان کرد: علاقمندان جهت ثبت نام در دوره های مرحله تابستان امسال تا 31 اردیبهشت ماه فرصت دارند تا با مراجعه سایت بیت‌الاحزان جهت تکمیل مدارک خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار