رئیس اتحادیه فرش ماشینی تهران عنوان کرد

ثبات قیمت فرش ماشینی در بازار/ بسترسازی برای افزایش صادرات فرش ماشینی

کمالیان با اشاره به ثبات قیمت فرش ماشینی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در شش ماه ابتدایی سال افزایش قیمتی را در این بخش شاهد نباشیم.

ثبات قیمت فرش ماشینی در بازار/ بسترسازی برای افزایش صادرات فرش ماشینیمحمدهادی کمالیان رئیس اتحادیه فرش ماشینی تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ثبات قیمت فرش ماشینی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در شش ماه ابتدایی سال افزایش قیمتی را در این بخش شاهد نباشیم.

وی افزایش تولید و ثبات بازار را دو عامل مهم در عدم افزایش قیمت فرش ماشینی ذکر کرد. 

کمالیان با اشاره به صادرات فرش ماشینی گفت: هم اکنون ما به کشورهایی مانند تایلند و چین فرش ماشینی صادر می‌کنیم و انتظار ما از دولت این است که بستر صادرات را فراهم نماید و همکاری‌ها و رایزنی‌های لازم را با سایر کشورها جهت افزایش صادرات انجام دهد.

رئیس اتحادیه فرش ماشینی تهران تصریح کرد: در حال حاضر، با توجه به اینکه در این صنعت مدرن‌ترین ماشین‌آلات و دستگاه‌ها در کشور وجود دارد واردات فرش ماشینی بسیار کم شده است و می‌توان گفت هر نوع فرش ماشینی فانتزی که مورد استقبال واقع می‌شود در داخل کشور تولید می‌شود.

کمالیان در ادامه صحبت‌های خود با انتقاد از نحوه دریافت مالیات گفت: در سال گذشته واحدهای صنفی ما درآمد چشمگیری نداشتند تا بتوانند مالیات خود را پرداخت کنند و باید سازمان امور مالیاتی به هنگام دریافت مالیات به این موارد نیز توجه کند.

وی با اشاره به تبلیغات مربوط به تخفیف فروش فرش در برخی مراکز فروش فرش،‌ گفت: تجمیع واحدهای فرش‌فروشی در برخی مراکز و تخفیفات غیرواقعی که اعمال می‌کنند موجب شده تا واحدهای صنفی در سطح شهر با مشکل مواجه و به نوعی قربانی شوند چرا که مردم در پی تبلیغات نادرست و غیرواقعی برای خرید فقط به این مراکز مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار