فرمانده نیروی انتظامی کشور :

ناجا برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب با جدیت ماموریت‌های خود را دنبال می‌کند / کنترل مرزهای کشور در وضعیت مناسب است

سردار حسین اشتری گفت : مطابق با توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر نحوه خدمت‌رسانی ناجا، نیروی انتظامی باید یک نیروی مقتدر همراه با عدالت و ترحم باشد و در این زمینه در جهت خدمت‌رسانی حداکثری به مردم شریف ایران تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در سخنان خود در صبحگاه فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت مرزهای کشور در خصوص ورود مواد مخدر اشاره کرد و گفت: کنترل مرزهای کشور در وضعیت مناسب است اما مشکل ما بی‌ثباتی در مرزهای دو کشور همسایه شرقی است، نبود ثبات در این کشورها باعث حضور اشرار در مرزها و ورود مواد مخدر به کشور شده و همین موضوع آسیب‌هایی را به کشور وارد کرده است.

وی گفت : مجموعه مرزبانی نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و دستگاه‌های امنیتی اقدامات خوبی انجام دادند و موفق شدند گروه‌های اشرار و باندهای مواد مخدر را شناسایی، دستگیر و برخورد لازم را انجام دهند.

وی بیان کرد: ورود مواد مخدر از مرزهای شرقی مهمترین مشکل نیروی انتظامی است که هر سال نسبت به سال گذشته کنترل‌ و مراقبت‌ها بیشتر شده که امیدواریم امسال هم کنترل و هم کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد.

اشتری گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استانهای امن کشور است البته بازهم نیروی انتظامی با تلاش مضاعف و جهادی اقدامات شایسته‌ای را انجام می‌دهد و این توان در مجموعه فرماندهی انتظامی استان وجود دارد.

وی تصریح تصریح کرد: ‌با هماهنگی، همدلی و همکاری خوبی که بین مسئولان و نیروی انتظامی است این توان ارتقاء پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.