مرگ دردناک کارگر 15 ساله در اعماق چاه

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه گرفتار شدن 2 کارگر در داخل چاه فاضلاب در جنوب تهران خبر داد.

مرگ دردناک کارگر 15 ساله در اعماق چاهجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در ساعت 11:49 ، ظهر امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از حادثه گرفتار شدن 2 کارگر در داخل چاه فاضلاب در اتوبان بهشت الزهرا محله قدیمی حاج موسی مطلع و بلافاصله 2 ایستگاه آتش نشانی عازم محل حادثه شدند،

وی ادامه داد: آتش نشان‌ها پس از حضور در محل مشاهده کردند در یک کارگاه تولید مواد غذایی کارگران مشغول حفر یک حلقه چاه بودند که به دلیل نزدیک بودن این چاه با چاه فاضلاب قدیمی کارگاه ناگهان دیواره 2 چاه ترک می‌خورد و محتویات چاه فاضلاب وارد چاه جدید می‌شود.

وی افزود: یک کارگر 15 ساله که در حال حفاری بود،‌گرفتار می‌شود و کارگر دوم نیز که در بالای چاه در حال تخلیه خاک چاه بود، با مشاهده این صحنه به کمک کارگر محبوس شده می‌رود که وی نیز گرفتار می‌گردد.

ملکی اذعان داشت: آتش نشان‌ها با خارج کردن این دو کارگر 15 و 45 ساله و ایمن سازی محل حادثه ، عملیات خود را در ساعت 13:05 دقیقه به پایان رساندند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، متاسفانه کارگر 15 ساله به دلیل شدت جراحت جان خود را از دست داد و کارگر دیگر جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۲:۳۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
آدم جیگرش میسوزه آخه 15ساله چه تجربه ای درانجام کارسخت وحفاری دارداین نوجوان الان بایدپشت میزمدرسه باشدنه درحال کارسنگین ته چاه مدفون بشه .
Iran (Islamic Republic of)
mohammad reza
۲۰:۴۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
اصلا برای چی در کنار کارخانه مواد غذایی چاه حفر میکردن؟؟؟؟
آخرین اخبار