عبدالهی مطرح کرد:

تجلیل از 3000 کارگر شهرداری تهران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: خود را موظف و مکلف می دانیم که در هفته کارگر و روزی که به پاس زحمات این عزیزان نامگذاری شده است ازکارگران قدردانی و تجلیل کنیم.

به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، مجتبی عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران درهمایش تجلیل از کارگران حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران که در فرهنگسرای بهمن با حضور 1500 کارگر این حوزه برگزار شد،اظهارکرد: با توجه به  قرار گرفتن درهفته کارگر و به پاس تقدیر و تشکر از کارگران زحمتکش در حوزه خدمات شهری خصوصا در حوزه رفت و روب، نگهداشت شهر و فضای سبز همایشی را در دو مرحله (سه شنبه 15 و پنج شنبه 17 اردیبشت ماه) برگزار می کنیم تا از این طریق بتوانیم از زحمات بی دریغ این کارگران زحمتکش تقدیر به عمل آوریم.

عبدالهی در ادامه افزود: در هر مرحله 1500 کارگر حضور دارند که مجموعا درطی این دو روز از 3000 کارگر زحمتکش این حوزه  که در مناطق مختلف شهر تهران مشغول خدمات رسانی به شهروندان هستند، تقدیر و تشکر می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره  به این که بیش از 30 هزار کارگر در زمینه رفت و روب و فضای سبز شهر تهران فعالیت می کنند، تصریح کرد: با توجه به این موضوع مهم که نگهداشت شهر تهران به دست توانا و زحمتکش آنان انجام می شود.بنابراین ما خود را موظف و مکلف می دانیم که در هفته کارگر و روزی که به پاس زحمات این عزیزان نامگذاری شده است از آنان قدردانی کنیم.

گفتنی است پخش کلیپ مرتبط با فعالیت ها و خدمات معاونت خدمات شهری درایام اربعین سید و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین(ع)  در کربلای معلی، نمایش گروه هنری دستان گویا، برگزاری مسابقه و نیز برنامه های شاد و مفرح با حضور هنرمندان و... از دیگر برنامه های این همایش بود که مورد توجه کارگران خدوم این معاونت قرار گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: تجلیل ، شهرداری ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار