دبیر فدراسیون قایقرانی گفت: ایران میزبان 7 ورزشکار اسلالوم از کشورهای فرانسه، سودان، مراکش و ترکیه می‌شود.

مرادی: ایران میزبان 7 ورزشکار اسلالوم از کشورهای دیگر می‌شودوحید مرادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: سال 94 برای ورزش کشور و فدراسیون‌هایی که به منظور گرفتن سهمیه المپیک کار می‌کنند سال مهم، همراه با برنامه‌های جامعی است.

وی افزود: انتخابی المپیک و قهرمانی جهان از مسابقات مهم امسال است و همچنین رشته رؤینگ قایقرانی اسفند ماه یا فروردین سال آینده به المپیک می‌پیوندند.

مرادی در ادامه بیان داشت: عادل مجللی نیز در رشته کانو کانادایی با مربی (مارک پلوخ) در حال ادامه تمرینات اردوی کشور لهستان است و مقدر شده در کاپ یک و دو و قهرمانی جهان شرکت کند.

دبیر فدراسیون قایقرانی در خصوص ادامه برنامه‌های آتی قایقرانی گفت: به مدت یک هفته در کمپ اسلالوم و زیر نظر فدراسیون قایقرانی جهانی 3 مربی خارجی به نام‌های ماریا،‌ پیری و بنئیک اردویی برگزار خواهد شد که مدیر این برنامه کتایون اشرف است و هدایت کلی این اردو در استان البرز زیر نظر حسین خیرالهی انجام می‌شود.

وی در ادامه تأکید داشت: در این اردو 16 ورزشکار ایرانی و 7 ورزشکار از دیگر کشورها حضور خواهند داشت و روز جمعه آزمایشی گرفته می‌شود تا گواهینامه‌ها صادر شود.

مرادی در ادامه خاطر نشان کرد: در استان البرز (رودخانه کرج) پشت آبهای خروشان و در ورزشگاه آزادی و پشت آبهای آرام برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین مربی تیم ملی اسلالوم (کتایون اشرف) به عنوان یکی از سه کاندید دریافت جایزه بین‌‌المللی انتخاب شد که در شهر آخبرگ آلمان این اسکار را دریافت خواهند کرد همچنین رقبای او از کشور آلمان و ایتالیا حضور خواهند داشت و امیدوارم که این جایزه بین‌المللی مایه کمال و خرسندی همگان شود.

دبیر فدراسیون قایقرانی در خصوص دیدگاهش در سال جدید گفت: فعالیت‌های جامع برنامه‌ریزی شده و استقرار تیم جدید فدراسیون باعث شد تا از حاشیه‌ها پرهیز شده و با اتحاد همه نیروهای مخلص کار خود را به جلو پیش ببرد با توجه به اینکه مسابقات قایقرانی 4 سال برگزار نشده و در تعلیق بودیم مانند رشته روئینگ امیدوارم امسال به جایگاه ارزنده‌ای دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار