دبیر انجمن بیس‌بال و سافت‌بال: سرمربی نرخش را بالا برد

صفائیان گفت: سرمربی تیم ملی بیس‌بال در حالی بعد از نایب قهرمانی در غرب آسیا رقم قرارداد خود را چند برابر کرده که برآورده کردن آن در حد توان ما نیست.

دبیر انجمن بیس‌بال و سافت‌بال: سرمربی نرخش را بالا بردکیوان صفائیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی بیس‌بال برای اولین بار موفق شد به عنوان نایب قهرمانی در رقابت‌های غرب آسیا دست یابد این موضوع بهانه‌ای شد برای سرمربی تیم ملی که رقم قرارداد خود را برای ادامه همکاری چند برابر کند.

وی ادامه داد: ما تمام تلاشمان را به کار می‌بندیم تا سرمربی تیم ملی را حفظ کنیم و به همین دلیل بدنبال جذب حامی مالی هستیم، "ایروکارا" هم با فرهنگ ایرانی آشنایی داد هم از لحاظ فنی کیفیت بالیی دارد و تاکنون نتیجه گرفته است، اما نمی‌دانم، می‌توانیم رقم درخواستی وی را پرداخت کنیم، یا خیر.

وی، خاطرنشان کرد: اگر نتوانستیم رضایت سرمربی را جلب کنیم اولویت بعدی ما جذب یک گزینه سرمربیگری خارجی است در نهایت بر روی مربی داخلی هم فکر می‌کنیم.

*مشکلی با نایب رئیس بانوان نداشتیم

صفائیان به برکناری نایب رئیس بانوان انجمن اشاره کرد و در این باره توضیح داد: نایب رئیس بانوان سافت‌بال 2 سال در خدمت انجمن بود و از فعالیت‌های وی رضایت داشتیم اما نظر فدراسیون انجمن‌های ورزشی به برکناری وی بود به همین دلیل چندین جلسه با حضور حسن‌نیا نایب رئیس بانوان برگزار کردند و در نهایت وی را از سمت خود عزل و حسینی را جانشین وی کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ در اینکه فدراسیون انجمن‌های ورزشی اختیار عزل و نصب‌ها را برعهده دارد، شکی نیست، اما هنوز سؤال است که چرا وقتی فردی عملکرد قابل قبولی دارد وی را کنار می‌گذارند، با این وجود از حسینی هم حمایت می‌کنیم تا بتواند از عهده مسئولیت‌های خود برآید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار