زن جوان در دادگاه خانواده؛

شوهرم عُرضه ندارد ارثیه پدری‌اش را از برادرش بگیرد

زن جوان وقتی دید که شوهرش نمی‌تواند ارثیه‌اش را از برادرش پس بگیرد تصمیم به جدایی گرفت.

شوهرم عرضه ندارد ارثیه پدری‌اش را از برادرش بگیرد
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: شوهرم آنقدر بی‌عرضه است که بعد از گذشت ۲ سال هنوز نتوانسته ارثیه پدری‌اش را از برادرش بگیرد و اجازه داده او با این ارثیه کار کند.

زن جوان ادامه داد: ۲ سال است که پدرشوهرم فوت کرده است. بعد از مرگ او یک مغازه به شوهرم و برادرش به ارث رسید که قیمت بسیار بالایی دارد. آن زمان با خودم گفتم با فروش این مغازه و سهم شوهرم زندگیمان یک سر و سامان خوبی می‌گیرد و می‌توانیم راحت‌تر زندگی کنیم.

وی افزود: اما در کمال تعجب متوجه شدم که برادرشوهرم این مغازه را در دست گرفت و اداره‌اش کرد. او اجازه نداد که آنجا فروخته شود و از شوهرم خواست که خودش به تنهایی در این مغازه کار کند. شوهرم هم در کمال ناباوری قبول کرد کل ارثیه‌اش را به برادرش داد تا کار کند.

زن جوان در ادامه گفت: آن زمان گفت که یکسال برادرش در مغازه کار می‌کند و بعد از آن می‌توانیم سهممان از این مغازه را بگیریم. اما الان دو سال از مرگ پدرشوهرم گذشته و ما به هیچ پولی نرسیدیم. برادرشوهرم به راحتی دارد در آن مغازه کار می‌کند و درآمد کسب می‌کند. اما شوهرم نمی‌تواند حداقل سهمی از این درآمد را از برادرش بگیرد. بی‌عرضگی شوهرم واقعا مرا عذاب می‌دهد و مرا از او دور می‌کند. تا جاییکه تصمیم به جدایی گرفتم.

بعد از صحبت‌های این زن قاضی شوهر وی را نیز به دادگاه احضار کرد. ‎



انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
حالا داداش جون خودت بود میرفتی ارثتو بگیری
آخرین اخبار