در رالی شیراز:

اولین خودرو از پارک فرمه عبور کرد

حسین نبوی گفت: ناصرالعطیه قهرمان رالی داکار به عنوان اولین خودرو از پارک فرمه عبور کرد.

اولین خودرو از پارک رمی عبور کردحسین نبوی مسئول رالی های بین المللی فدراسیون اتوموبیلرانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دور اول مسابقات رالی خاورمیانه که اولین رالی بین المللی کشورمان می باشد از ساعت 8 صبح امروز پنجشنبه در شهر شیراز در حال برگزاری است و ناصرالعطیه به عنوان اولین خودرو از پارک فرمه عبور کرده است
 
وی ادامه داد: از ساعت 11:30 تا 15:30 ادامه مسابقه را دارین تا خودروها بعد از طی مسیر در پارکینگ تخت جمشید متوقف شده و مرحله اول به پایان خواهد رسید.
 
رئیس کمیته رالی‌های بین‌المللی خاطر نشان کرد: یازده تیم شرکت کننده از کشورهای خارجی در رالی مرگ به همراه یازده تیم شرکت کننده ایرانی در رالی داخلی که همزمان در حال برگزاری است از مسیر مسابقه رضایت کامل دارند و معتقدند این مسیر در حد رالی‌های اروپایی می باشد.
 
وی درباره راننده های ایرانی حاضر در این رقابت ها عنوان کرد: به جز یک خودرو ایرانی شرکت کننده در رالی داخلی که دچار نقص فنی شده بقیه رانندگان ایرانی در حال طی مسیر می باشند و عملکرد مناسبی را نیز از خود به نمایش گذاشته‌اند.
 
نبوی در خصوص حذف سه خودرو از مسابقات مرگ افزود: در این مسابقات کمیته فنی بعد از بررسی خودروهای شرکت کننده طبق استانداردهای جهانی و زیر نظر FIA هومولوگ این خودروها را مناسب ندید و در پایان برای امنیت مسابقات رای به حذف این سه خودرو دارد.
 
وی در پایان اظهار داشت: بعد از تمام دور نخست این مسابقه دور دوم آن فردا جمعه 18 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد و در پایان در دروازه قران شیراز برندگان نهایی اعلام می شوند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شیراز ، خودرو ، مسابقه ، رالی ، نبوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار