شماره ۱۰۷؛

دانلود کنید: کاربردی‌ترین نرم افزار‌ها و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت، ۱۳۹۴/۰۲/۱۸

از این بسته می‌توانید بهترین و کاربردی‌ترین 'نرم‌افزارها و جالب‌ترین بازی‌ها' این هفته گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران را به صورت رایگان دانلود کنید؛ این نرم افزارها و بازی‌ها در هفته گذشته جزو پربازدیدترین‌ها بوده است.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ ممکن است هفته گذشته آنقدر مشغول کارهای روزمره خود بودید که نتوانسته‌اید به گروه دریچه ترفندها و نرم‌افزارها سر بزنید و نرم افزارهای کاربردی و بازی‌های جالب را برای رایانه، تبلت و یا تلفن همراه‌تان دانلود کنید. به همین جهت هست که ما جمعه‌ها بسته هفتگی را منتشر می‌کنیم تا آن دسته از کاربرانی که مشغله کاری فراوانی داشتند، بتوانند آنچه که در طول هفته معرفی شده را یکجا ببینند. در این بسته نرم افزارها و بازی‌هایی را که در یک هفته گذشته جزو بهترین و پرکلیک‌ترین‌های گروه فضای مجازی بود را برای شما کاربران عزیز آماده می‌کنیم تا بتوانید به صورت رایگان برترین‌ها را از این بسته دانلود کنید.

 

دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال

 

دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت

 



 

Reg Organizer؛
همانطور که قلب مهم‌ترین عضو بدن ما انسان‌هاست و هر گونه اختلالی در روند کاری و عملکردی این بخش به وجود بیایید منجر به اختلال در سایر عضوهای بدن می‌شود؛ بخش رجیستری رایانه هم دقیقا به همین شکل است یعنی رجیستری قلب رایانه است و اگر اختلالی در این بخش به وجود بیایید باعث از کار افتادن کل سیستم می‌شود چرا که رجیستری، حاوی اطلاعاتی می‌باشد که ویندوز در حین عملکرد خود به طور پیوسته و مکرر به آن‌ها رجوع می‌کند و اگر کوچک‌ترین مشکلی در رجیستری پیش بیایید پیکربندی و تنظیمات ویندوز و در یک کلام کلیه بخش‌های نرم افزاری و سخت افزاری دچار اختلال می‌شود.

 

دانلود کنید: نرم افزار مدیریت و بهینه سازی رجیستری


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

پاکسازی اطلاعات و ردپاهای فعالیت ویندوز بطور غيرقابل برگشت؛
ممکن است هارددیسک یا فلش مموری خود را که درون آن اطلاعات شخصی و مهم نگهداری می‌کردید را پاک کنید و برای چند روزی به شخصی قرض بدهید یا اصلا آن را بفروشید همانطور که می‌دانید با نرم افزارهای بازیابی می‌شود اطلاعاتی را که قبلا درون حافظه ذخیره شده بود را برگرداند. اما چکار می‌توانیم بکنیم که اطلاعات شخصی ما دست افراد دیگری نیفتد؟! کافی است نرم افزار East-Tec Eraser را نصب کنید و با این برنامه هارددسک و فلش مموری خود را فرمت کنید.

 

دانلود کنید: اطلاعات محرمانه خود را بطور کامل پاک کنید


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

Windows Firewall Control؛
 دیوار آتش یا فایروال نام عمومی برنامه‌هایی است که از دستیابی غیرمجاز به یک سیستم رایانه جلوگیری می‌کنند. تمامی سیستم عامل‌های مایکروسافت درون ویندوز یک فایروال دارند اما کار با این برنامه بسیار سخت و طاقت فرسات، خصوصا در پیکربندی‌ها کار به قدری پیچیده می‌شود که دیگر نمی‌توانیم با این برنامه کار کنیم تا جایی که یک فایروال قدرتمند برای ویندوز احساس می‌شود.

 

دانلود کنید: مدیریت ساده و سریع فایروال ویندوز


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

IObit Driver Booster Pro؛
درایورها، نرم افزارهایی هستند که برای اجرای هر چه بهتر سخت افزار رایانه شما هر از چند گاهی از سوی شرکت‌های سازنده مدام به‌روز رسانی می‌شوند تا مشکلات نسخه قبلی برطرف شود و همینطور استفاده از سخت افزار بهینه سازی شود و شما بتوانید بهترین استفاده و کارایی را از سخت افزار رایانه‌تان داشته باشید.

 

این نرم افزار داریوهای رایانه‌تان را به روز رسانی می‌کند + دانلود


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

برای رایانه، اندروید و iOS؛
نسخه جدید مرورگر اینترنت گوگل کروم (Google Chrome)، از شاخص‌های امنیتی بسیار مهمی برخوردار است که باعث می‌شود گوگل از این نظر آن را با مرورگرهای مطرح مانند سافاری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند. گوگل کروم از قابلیتی با نام مرور ناشناس (Incognito) بهره می‌برد، که این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد با مرور وب‌سایت‌ها هیچ ردپایی از خود بر جای نگذارد، حتی فایل‌های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جستجو در سیستم زنده خواهند بود.

 

دانلود کنید: گوگل کروم، مرورگری با امنیت بالا برای وبگردی


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

شما با نرم افزار Moborobo می توانید از طریق کامپیوتر گوشی موبایل تان را کنترل کرده و آن را مدیریت کنید. این نرم افزار به شما کمک می کند تا بتوانید تمامی فایل مورد علاقه تان از جمله فیلم،موزیک،بازی،عکس و غیره را با سرعت بسیار بالا بر روی گوشی تان نصب کنید،همچنین می توانید بوسیله نرم افزار مدیریت دیوایس تمامی فایل های اضافه را از گوشی حذف کنید.

 

كنترل همه جانبه تلفن همراه با كامپيوتر + دانلود



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

نرم افزار "DreamLight Photo Editor" یکی از نرم افزارهای پرکاربرد در حوزه افکت گذاری بر روی عکس است.با این نرم افزار می توانید به سادگی افکت های جذابی بر روی عکس های خود قرار دهید. یک ویرایشگر عکس است که به وسیله آن می توان تعداد زیادی از افکت های رویایی را به عکس های دیجیتالی اضافه کرده و به راحتی با اعمال الگو ها و فیلتر های متفاوتی بر روی عکس های دیجیتالی تصاویر جذابی ایجاد کرد. گفتنی است؛کارکردن با این برنامه بسیار آسان بوده و به هیچ مهارت خاصی نیاز ندارد. در این نرم افزار فقط با چند کلیک ساده موس می توان یک یا چند افکت را روی عکس اعمال کرد. مثلا اول یک افکت لایت و سپس یک افکت ستاره و...

 

افکت های خاص برای عکس های خاص +دانلود


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

دیگر برای نوشتن نیاز به دفتر نیست!
اپلیکیشن Evernote از موفق‌ترین برنامه‌ها جهت مدیریت کارها و ثبت یادداشت‌ها به شمار می‌رود که تواسته جوایز متعددی از روزنامه تایمز دریافت کند. این اپلیکیشن با محیط جالبی که دارد امکان ثبت، سازماندهی، جستجو و بازیابی انواع یادداشت‌ها، مطالب چکیده را فراهم می‌کند. یک ویژگی منحصری بفرد که Evernote دارد قابلیت Handwriting است، همانطور که از نام آن بر می‌آید این بخش امکان ثبت یادداشت‌ها را با انگشت بر روی صفحه است.

 

دانلود کنید: Evernote، دفترچه یادداشتی برای همه


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

اپلیکیشن موبایل بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب؛
پس از تجربه بسیار موفق عرضه اولین نرم افزار تلفن همراه برای نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال ۹۳، با تصمیم کمیته برگزار کننده فرایند تولید و عرضه در یک کانال پیگیری شد و همکاری جدید برای طراحی و ایجاد نسخه دوم شکل گرفت. در سال ۹۴ نسل دوم نسخه موبایل این رویداد مهم در تلفن‌های هوشمند به طور کامل و از نو طراحی و پیاده سازی شد تا به هدف اصلی که ارائه برنامه ریزی هدفمند به مخاطبان و ارتباط با نسل جوان که بخش عمده‌ای از مخاطبان این رخداد فرهنگی می‌باشند نزدیک‌تر شود. ‬‬ ‬

 

دانلود کنید: کتاب دلخواه خود در دانلود کنید: کتاب دلخواه خود در


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

اگر اهل پیاده روی هستید و در طول روز زیاد پیاده روی می‌کنید، نرم افزار Runtastic Pedometer را روی گوشیتان نصب کنید و آن را در جیب شلوار یا کت خود بگذارید و شروع به پیاده روی کنید، این برنامه هوشمند تعداد قدم‌ها و سرعت مسافتی که شما طی می‌کنید را ثبت و با آنالیز از طریق سنسور تشخیص حرکت گوشی، در رسیدن به اهداف خود جهت کنترل وزن به سلامتی کمک خواهد کرد. همچنین این برنامه با قابلیت ذخیره قد و وزن جهت محاسبه دقیق کالری به شما کمک خواهد کرد.

 

دانلود کنید: شما چقدر پیاده راه می‌روید؟!دانلود کنید: شما چقدر پیاده راه می‌روید؟!دانلود کنید: شما چقدر پیاده راه می‌روید؟!دانلود کنید: شما چقدر پیاده راه می‌روید؟!


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

برای اندروید، iOS، سیمبین، جاوا
 بدون شک Google Maps یکی از بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارهایی است که برای نمایش نقشه‌های ماهواره‌ای گوگل به کار می‌رود. با این برنامه می‌توانید از طریق اتصال به اینترنت و یا GPS موقعیت مکانی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنید.

 

با Google Maps دیگر هیچ وقت گم نمی‌شوید + دانلودبا Google Maps دیگر هیچ وقت گم نمی‌شوید + دانلودبا Google Maps دیگر هیچ وقت گم نمی‌شوید + دانلود


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

آیا شما هم تا بحال خواسته اید مانند یک طراح ، چهره های کارتونی جذاب بکشید و از آن لذت ببرید؟ اگر دوست دارید چهره خودتان  و یا دوستان خود را با چهره های بامزه ترسیم کنید و آنها را غافل گیر کنید تا انتهای این گزارش با ما باشید.
 
با  facecon از عکس های خودتان استیکرهای متحرک بسازید + دانلود//در حال کار


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به ضبط مکالمات دریافتی و خروجی خود نیاز داشت باشید، نرم .افزارهای مختلفی برای این کار ارائه شده است که اکثریت آنها دارای ویژگی و کارایی مناسب نیستند و نمی توانند نیازهای کاربر را برطرف کنند. بعد از نصب این برنامه تمام تماس ها بر روی گوشی شما ضبط  و در محل مورد نظر شما ذخیره می شوند،حتی امکان این که تنها صدای شما و یا فقط صدای طرف مقابل شما ضبط بشود نیز در این نرم افزار وجود دارد. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به تنطیم فرمت فایل خروجی، ثبت مکالمات با نام یا شماره، تاریخ تماس و مدت مکالمه اشاره کرد. این برنامه نیاز به هیچگونه تنظیم خاصی ندارد و بعد از نصب به صورت خودکار تمامی تماس ها را برای شما ضبط می کند،البته کاربر قادر خواهد بود برنامه را نسبت به خواسته های خود شخصی سازی کند.
 
عتت


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

با افزایش روز افزون سرویس ها و سایت های اینترنتی، که نیاز به ساخت حساب کاربری دارند، مدیریت رمزهای عبور تعیین شده تقریبا کار سختی است، مگر این که کاربر از یک نام کاربری و رمز عبور ثابت استفاده کند، که این کار می تواند امنیت کاربر را تهدید کند، برنامه iPIN-Password Manager کمک می کند در محیطی ایمن رمزها و نام های کاربری خود را مدیریت کنید و هر زمانی که نیاز داشتید، به آن ها دسترسی داشته باشید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: استفاده از الگوریتم های قدرتمند برای جلوگیری از نفوذ افراد غیر مجاز، رابط کاربری زیبا و ارائه امکانات مختلف، پشتیبانی از اطلاعات قسمت های گوناگون و ... اشاره کرد. با استفاده از برنامه معرفی شده می توانید هر اطلاعاتی را در آن نگه دارید و خیالتان از فراموشی آن ها راحت باشد.
 
دانلود کنید: نگران فراموشی رمزهای عبورتان نباشید


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

همیشه صحبت کردن راحت تر از نوشتن و انجام دادن یک کار است، از این به بعد می توانید گوشی یا تبلت اندرویدی خود را بدون لمس یا زدن دکمه مدیریت کنید. تعجب نکنید این برنامه (AIVC) به شما کمک می کند تا دستورات خود را به صورت صوتی به گوشی ارائه دهید و پس از دادن دستور صوتی، گوشی بلافاصله کار و فعالیت مورد نظر شما را انجام می دهد. این نرم افزار به شما کمک می کند با دستورات صوتی بخش های پیامک، مخاطبین، وضعیت آب و هوا، تقویم، مرورگر و مدیریت آدرس ها، ماشین حساب، جستجو در گوشی و ... را مدیریت کنید. برای مثال می توانید به نرم افزار دستور دهید که ایران را بر روی نقشه نشان دهد یا من چند تا آهنگ در گوشی دارم؟ تا بلافاصله برنامه پاسخ شما را دهد.

 


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

برنامه‌ی آموزشی درس شیمی " Complete Chemistry "شامل فرمول‌ها و تعاریف پایه شیمی است که با استفاده از آن می توانید ازمطالعه این درس لذت ببرید. 

 

د.ود


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

همیشه برای متفاوت بودن راه های مختلفی وجود دارد، اگر دوست دارید هنگام پاسخگویی به تماس های دریافتی با یک حرکت منحصر به فرد به آن ها پاسخ دهید، نرم افزار Air Call-Accept را از دست ندهید. پس از نصب نرم افزار معرفی شده نیازی به لمس صفحه نمایش گوشی یا تبلت اندرویدی نیست، بلکه می توانید دست خود را از روی صفحه نمایش عبور دهید، این برنامه با استفاده از موج های تولید شده توسط دست شما تشخیص می دهد که باید به تماس پاسخ دهید یا آن را قطع کنید. این برنامه مفید را باید به رانندگان توصیه کرد، زیرا در هنگام دریافت تماس برای پاسخگویی نیازی به دقت بالا نیست. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: قابلیت مدیریت پیامک ها، تنظیمات ساده، امکان سفارشی سازی برنامه و ... اشاره کرد.
 


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

در جهانی که استفاده از اینترنت و فناوری‌های نو سبب کمتر شدن فاصله بین انسان‌ها شده است، راه های مختلف برای برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان وجود دارد. اما همیشه ارتباط مهم نیست، زیرا در ارتباط فقط متن و صوت در حداکثر مواقع رد و بدل می‌شود، اما به چالش کشیدن دوستان و آشنایان در بازی مزه خاص خود را دارد، بله تا چند سال قبل انسان‌ها فکر می‌کردند، که برای انجام بازی‌های گروهی باید نزدیک هم باشند، تا بتوانند با یکدیگر در دنیایی مجازی و رایانه ای به رقابت بپردازند.

Hay Day


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

"Crazy Square: Impossible run P" یک بازی ساده و سرگرم کننده برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که در آن باید هر چه از دستتان بر می‌آید انجام دهید تا بتوانید جان سالم به در ببرید.

 

لننتل


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

موجودی کوچک در اعماق جنگلهای قدیمی میان درختان بامبو زندگی می کند. از آنجایی که این موجود بامزه علاقه به پریدن از روی درختان دارد شما باید سعی کنید با موانع برخورد نکند و ستاره های آبی رنگی که در فضای جنگل وجوددارد را جمع آوری کنید و به امتیازات خود اضافه کرده و رکورد بزنید.
 
بازی در جنگلهای قدیمی+دانلود


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   





گزارش از: سالار واعظی


دانلود کنید: کاربردی‌ترین نرم افزارها و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۴
خیلی عالیه. بیگ لایک
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
عالی.عالی.ممنون و خسته نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۱:۵۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام
از سایت خوبتون ممنونم
اجرکم عندالله
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۹:۳۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
سایت شما خوب است
آخرین اخبار