شاه حسینی خبر داد:

ساماندهی پیاده رو سازی میدان ‌حسن ‌آباد

معاون فنی و عمران منطقه 11 گفت: در راستای رفاه حال و رضایت شهروندان ساماندهی پیاده رو میدان حسن آباد تا اواخر خرداد ماه امسال انجام می‌شود.

محمد علی شاه حسینی معاون فنی و عمران منطقه 11 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ساماندهی پیاده رو سازی میدان حسن آباد اظهار کرد: میدان حسن آباد یکی از  ارزنده‌ترین فضای هویت بخشی شهری در محدوده مرکزی تهران است که همچنان اصالت خود را حفظ و هویت تاریخی و فرهنگی تهران را دوباره زنده می‌کند.

وی ادامه داد: بخش‌های آسیب دیده میدان در سال‌های گذشته  به شکل تاریخی حفظ شده و همچنین مرمت سنگ‌های کیوب کف میدان توسط معاون فنی و عمران منطقه 11 بر ارزش های بصری این فضا افزوده است.

شاه حسینی در خصوص اینکه سنگفرش‌های قدیمی در ضلع شمالی  میدان (بالاتر از آتش نشانی) بسیار نامنظم و دارای بندهای با فواصل زیاد بوده که موجب ایجاد شکل در عبور و مرور برای شهروندان  و کسبه می‌شود افزود: با بررسی‌های انجام شده معاونت فنی و عمران منطقه 11 از اواسط شهریور ماه سال 93 اقدام به جایگزینی کیوب‌های منظم کرده است که این امر رضایت کسبه و شهروندان را به همراه داشته  است.

معاون فنی و عمران منطقه 11 تصریح کرد: با اجرای این طرح، فضای بلاتکلیف روبروی آتش نشانی که با سنگ گرانیت کف سازی شده و تردد وسایل نقلیه را با نظم، امنیت و سهولت بیشتری امکان پذیر کرده است که باعث کاهش ترافیک و اثرات منفی زیست محیطی آلودگی صوتی و هوا شده است.

وی در پایان  گفت: با توجه به حجم عملیات زمانی اتمام پروژه مذکور تا اواخر خرداد ماه سال جاری به طول می‌انجامد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار