شیراز؛

تجزیه کشورهای اسلامی از اهداف آمریکا و انگلیس و اسرائیل

آمریکا و انگلیس و اسرائیل به دنبال پیاده کردن نقشه تجزیه کشورهای اسلامی هستند.

به گزارشخبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ آیت اله ایمانی در خطبه های اول نمازجمعه پس از سفارش به تقوای الهی مردم را به حسن خلق دعوت کردند.

ایشان سه ویژگی را برای حسن خلق که خصوصیت پرهیزکاران است اینگونه بیان کردند: اول نرم خو بودن. دوم سخن درشت نداشتن. سوم با روی گشاده با مردم برخورد کردن.

آیت اله ایمانی افزودند: حسن خلق یعنی نرم خویی در برابر دیگران و سخن درشت نداشتن در برابر مردم و با روی گشاده با مردم صبحت کردن است.

نماینده ولی فقیه در شیراز حسن خلق را از صفات متفقین بر شمردند و بیان داشتند: سبک زندگی به عمل صالح نیاز دارد و یکی از عمل های صالح که خود منشا سایر اعمال نیکو به حساب می آید قانون مداری است.

ایشان اضافه کردند که پیامبران از طرف خداوند با سه ابزار بینات، کتاب و میزان مبعوث شدند برای اینکه مردم به قسط قیام و به قانون عمل کنند و فضای همگانی شدن قانون را فراهم کنند.

ایشان تاکید کردند که سر امر به معروف و نهی ازمنکر در جامعه اسلامی اینست که مردم قانون مدار و قانون گرا باشند و اگر کسی قانون را دور زد یا قانون گریز بود مردم به آن ها تذکر دهند.

ایشان افزودند: قانون باید به وسیله مردم مورد توجه قرار بگیرد و همه باید نگهبان قانون باشند و همه باید برای همگانی شدن قانون گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در شیراز در خطبه دوم نماز جمعه پس از سلام به ساحت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام موسی کاظم(ع) در 25 رجب و شهادتحضرت احمد بن موسی فرزند گرانقدر امام موسی بن جعفر(ع) را تسلیت گفتند.

ایشان در ادامه به دیدار رهبر معظم انقلاب با کارگران و معلمان به مناسبت روز جهانی کارگر و روز معلم اشاره کردند و افزودند: توجه به اشتغالکارگران، معیشت معلمان، بی معنا بودن مذاکرات هسته ای زیر سایه تهدید و نیاز آمریکا به مذاکره با ایرن از نکاتی بود که رهبر معظم انقلاب در این دیدار بیان کردند.

آیت اله ایمانی اینگون ادامه دادند: آمریکا و انگلیس و اسرائیل بار دگر نقشه ای که بعد از جنگ جهانی نسبت به دولت عثمانی پیاده کردند دارند نسبت به کشورها دنبال می کنند. سوریه و عراق و یمن و مصر و لیبی را می خواهند تجزیه نمایند. ترکیه و حتی ایران را می خواهند تجزیه کنند.امروز باید برای ملت یمن دعا کرد که اینطور مردانه مقابل بمباران کور و وحشیانه و ددمنشانه آل سعود که خائن به حرمین شریفین است ایستادگی می کند. باید در خیابان ها از ملت یمن دفاع کرد.

ایشان در آخر افزودند: این نکته را یادآور می شوم که هم از هفته هلال احمر یاد کرده باشم هم از خلبانی که شجاعانه کمکهای انسان دوستانه جمعیت هلال احمر مردم ایران را برای مردم یمن برد و جنگنده های آل سعود اجازه نشستن ندادند.آن صحنه ای که این خلبان شجاع هواپیمای باری خودش را که حاوی دارو و مواد غذایی برای مردم یمن بود، که پهلو به پهلوی جنگنده های عربستان حرکت کرد. این صحنه در فضاهای مجازی منتشر شد و دو و نیم میلیون نفر از این صحنه بازدید کردند و 80 درصد این بازدید ها مردم عربستان بودند که زیر چکمه های آل سعود دارند له می شوند بازدید کننده این سایت بودند که چگونه خلبان شجاع ما کمک سازمان هلال احمر را برای یمنی های بی دفاع می برد و جان خودش را کف دست گذاشته است.

انتهای پیام/ز


برچسب ها: تجزیه ، کشور ، اسلامی ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.