ایلام؛

شرکت چینی آماده سرمایه گذاری در ایلام

استاندار ایلام از اعلام آمادگی یک شرکت چینی برای سرمایه گذاری در حوزه راه و سدساز ی در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛  محمدرضا مروارید با اعلام این خبر گفت:  همکاری های شرکت سرمایه گذاری در ایلام با هیئت چینی منجر به توسعه زیرساخت های استان و زمینه ساز توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری در آینده است.

وی  مشارکت در تکمیل و توسعه بازارچه های مرزی ، سرمایه گذاری در اجرای پروژه های کلان عمرانی، توسعه و احداث پتروشیمی و صنایع پایین دستی و توسعه منطقه آزاد تجاری مهران را  از جمله اقداماتی دانست  که نیازمند مشارکت و همکاری و سرمایه گذاری  شرکت های خارجی است.

استاندار ایلام مذاکراتی که در موضوعات سرمایه گذاری در حوزه های سدسازی، راه و راه آهن با شرکت چینی انجام شده را مثبت ارزیابی کرد.

وی گفت: با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های موجود استان و اعلام آمادگی هیات چینی برای همکاری و گسترش مناسبات این آمادگی در ایلام وجود دارد که مقدمات و زیرساخت های لازم برای ورود سرمایه گذاری شرکت های چینی در استان فراهم کند.

اضافه می شود که  هیات چینی نیز ضمن اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری در استان  ایلام خواستار اخذ قرارداد برای هماهنگی بیشتر با مقامات پکن، انعقاد موافقت نامه با وزارتخانه های متبوع و حمایت و موافقت استاندار ایلام شد و متعهد گشت که در مراحل اجرایی از نیروی بومی منطقه بهره گیرد.
 
 
 
 
نتهای پیام/ا
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.