ساعت‌ها تعقیب و گریز برای دستگیری مزاحم خانواده‌های ایلام/ 6 سال حبس درس عبرت نشد

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: فردی که از 6 سال حبس درس عبرت نگرفت و به شرارت‌های خود ادامه داد، دستگیر و روانه زندان شد.

ساعت‌ها تعقیب و گریز برای دستگیری مزاحم خانواده‌های ایلام/ 6 سال حبس درس عبرت نشدبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار علی دولتی فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: فردی که از 6 سال حبس درس عبرت نگرفت و به شرارت‌های خود ادامه داد دستگیر و روانه زندان شد.

دولتی گفت: این فرد با 8 فقره سابقه کیفری 6 سال از عمر خود را در زندان به سر برده است. متهم که از اراذل و اوباش خطرناک بود پس از پایان مدت صبر و بازگشت به جامعه، مسیر شرارت را دوباره در پیش گرفت.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: این فرد به علت شرارت و ایجاد مزاحمت برای خانواده‌ها از یک‌ماه پیش مورد تعقیب محاکم قضایی گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی استان پس از چهار شبانه‌روز کار اطلاعاتی مخفیگاه این فرد را شناسایی و پس از تعقیب و گریز چندساعته دستگیر کردند.

دولتی با اشاره به اینکه متهم هم اکنون در زندان به سر می‌برد، گفت: پلیس اجازه نخواهد داد که برخی افراد هنجارشکن آرامش و آسایش خانواده‌ها را سلب کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۵۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
نتیجه می گیریم زندان برای متنبه شدن مناسب نیست.