پيشرفت 80 درصدي واحدهاي مسکن مهر استان تهران

مديرکل راه و شهرسازي استان تهران گفت: ساخت مسکن مهر تاکنون بيش از 80 درصد پيشرفت فيزيکي داشته و اميدواريم تاپايان سال اين ميزان به 90 درصد برسد .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي؛ فريبرز واحدي ‌افزود : با توجه به مشکلاتي که همچنان وجود دارد از جمله تامين آب،فاضلاب،درمانگاه،امنيت منطقه، داشتن پاسگاه نيروي انتظامي،مشکلات روبنايي و ... اميدواريم هرچه زودتر اين موارد تامين و واحدها واگذار شود.

وي با بيان اينکه قرار بود حدود 330 هزار واحد مسکن مهر در استان تهران ساخته شود و به بهره برداري برسد ، گفت : از اين ميزان حدود 95 هزار واحد در شهر جديد پرديس ، حدود 94 هزار واحد شهر پرند و حدود 96 هزار واحد هم در شهر جديد انديشه است.

واحدي افزود: 85 هزار واحد تکميل و واگذار شده است و 15 هزار واحد نيز به علت مشکلات زيرساختي و زير بنايي تا پايان امسال به اتمام مي رسد.

وي درباره روند تعريض جاده پر رفت و آمد هراز نيز اظهار داشت: جاده هراز از تقاطع شهيد بابايي تهران آغاز مي شود که 51 کيلومتر آن در استان تهران و حدود 90 کيلومترهم در استان مازندارن است .

وي افزود: در حوزه تهران فقط حدود سه کيلومتر باقي مانده است و اميدواريم تا قبل از پايان سال تکميل و آماده بهره برداري شود. همچنين در حوزه مازندارن 50 درصد پيشرفت داشته است. 

واحدي همچنين از شش خطه شدن اين مسير پس از اتمام کار خبر داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسکن ، ساخت ، شرکت ، ساختمان ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار