فضای فرودگاه مهرآباد با انتقال پروازهاي زيارتي بهتر شده است

عضو کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي گفت : ورود بخش خصوصي و سرمايه گذار در فرودگاه مهرآباد مي تواند اهداف مورد نظر فرودگاه را جامه عمل پوشاند و به توسعه هاي لازم برساند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران،مهرداد بائوج لاهوتي با اعلام اينکه انتقال پروازهاي زيارتي از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه امام خميني(ره) از ابتداي اجرا، رضايت مسافران و مديران را کسب کرد، گفت: طرحهاي بزرگي در فرودگاه بين المللي مهرآباد اجرا و به بهره برداري رسيده که موجب شده است  هميشه مسئولان نگاه ويژه اي به آن داشته باشند.

وي اظهار داشت: با توجه به اينکه اين فرودگاه در مرکز شهر واقع شده است و در حال حاضر نيز شاهد تکميل ايستگاه هاي متروي آن هستيم، نياز بود که به منظور رفع برخي مشکلات و موانع و همچنين تسهيل عبور و مرور مسافران، پروازهاي زيارتي به فرودگاه بين المللي امام انتقال مي يافت. 

لاهوتي با اشاره به اينکه فرودگاه بين المللي مهرآباد نيازمند تکميل زيرساخت هاست، گفت: انتقال پروازاي زيارتي به فرودگاه امام فضاي مطلوبي را براي اعزام و پذيرش مسافران ايجاد کرده است. 

* فرودگاه مهرآباد به توسعه هاي لازم رسيده است

علي رستمي مديرکل فرودگاه بين المللي مهرآباد هم با بيان اينکه خوشبختانه به توسعه هاي پيش بيني شده در فرودگاه دست يافته ايم، گفت: اپرون فرودگاه براي 20 پرواز آماده شده، پارکينگ خودرويي براي 2500 خودرو در حال تکميل است و مترو مراحل پاياني را طي مي کند.

وي افزود: راه اندازي ترمينال يک و ديگر موارد باعث شده است به اهداف مورد نظر برسيم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار