رستمی: برای حل مشکل ملی‌پوشان جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون تشکیل می‌دهیم

دارنده مدال طلای رقابتهای جهانی وزنه‌برداری گفت: برای حل مشکلات ملی‌پوشان قرار است جلسه‌ای را با مسئولان فدراسیون تشکیل بدهیم.

رستمی: برای حل مشکل ملی‌پوشان جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون تشکیل می‌دهیمکیانوش رستمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قراراست فدراسیون هماهنگی‌های لازم را انجام بدهد که جلسه‌ای تشکیل دهیم و ملی‌پوشان در آن جلسه‌ مشکلات خود را بیان کنند و مسئولان موانع پیش روی وزنه‌برداری را بردارند.

وی با اشاره به مشکلات وزنه‌برداری در استان کرمانشاه بیان کرد: من صحبتهای شیرزادی سرمربی تیم وزنه‌برداری کرمانشاه را کاملا قبول دارم و واقعا تاسف بار است علی رغم اینکه استان کرمانشاه قهرمان المپیک دارد و همچنین وزنه‌برداری مانند کیا قدمی، میلاد باقرزاده، میلاد رشیدی که عضو تیم ملی هستند اما به دلیل حمایت نشدن در کرمانشاه مجبوریمبرای شهرهای دیگر وزنه‌ بزنیم.

وی ادامه داد: کرمانشاه افراد زیادی دارد که می‌توانند حامی مالی خوبی برای وزنه‌برداری این استان باشند و اگر مشکلات وزنه‌برداری استان کرمانشاه ازطریق حامیان مالی متعهد حل شود مطمئن باشید ما دیگر برای سایر شهرها وزنه نمی‌زنیم و فقط برای استان خودمان فعالیت می‌کنیم.

رستمی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمام تمرکز خود را بر روی رقابتهای جهانی والمپیک گذاشته‌ام تا بتوانم نتایج خوبی کسب کنم و با دست پر به ایران برگردم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار